سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوزن در ساندویچ‌های بوقلمون !! + عکس

در ساندویچ‌های بوقلمون آماده سرو به مسافران پرواز آمستردام به آمریکا سوزن‌هایی کشف شده‌ است .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل ازخبرگزاري اي بي سي نيوز ؛ ماموران دفتر بازرسی فدرال و شرکت خطوط هوایی دلتا در حال بررسی علت کشف سوزن در ساندویچ های بوقلمونی هستند که در 4 پرواز از مبدا آمستردام به سوی آمریکا کشف شده اند .



براساس اين گزارش ، سوزن هايی شبيه به سوزن خیاطی در 5 ساندویچ اين پرواز كشف شده و حتي یکی از مسافران پرواز آمستردام به شهر "میناپولیس" در ایالت "مینه سوتا" ی آمریکا نیز با خوردن این ساندویچ ها صدمه دیده ولی از درمان پزشکی ممانعت کرده است.

سایر سوزن ها نیز در دو پروازی که به مقصد "آتلانتا" و یک پروازی که به مقصد "سیاتل" صورت گرفته، یافت شده اند.

به محض کشف سوزن در ساندویچ ها ، مسئولین پرواز شرکت هواپیمایی "آتلانتا"سرو این غذا به مسافران را متوقف کردند . خبر کشف این سوزن ها به سایر پروازهای این شرکت از مسیر آمستردام نیز رسید . یک سوزن دیگر در ساندویچ مسافر پرواز میناپولیس کشف شد.

شرکت هواپیمایی "دلتا" با صدور بیانیه ای مکتوب در این باره اعلام کرده است: دلتا این موضوع را بی نهایت جدی تلقی می کند و در حال حاضر مشغول همکاری با مقامات محلی و فدرالی و کسانی است که در حال تحقیق درباره این موضوع هستند؛ دلتا اقدامات فوری را در قبال مسئولان تدارک غذا در حین پرواز آمستردام عملی کرده است تا درباره سلامت و کیفیت غذایی که ما سرو میکنیم، اطمینان حاصل کند.

برچسب ها: ساندویچ ، پرواز ، سوزن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.