سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

گسترش مرزهای علمی در حوزه‌های هنر ضروری است

مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری وزارت ارشاد گفت: افزایش گسترش مرزهای علمی کشور در حوزه‌های هنر، زبان و تکنولوژی از اهمیتی ویژه‌ای در زمینه بین‌الملل و توسعه علمی کشور برخوردار است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عیسی کشاورز ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار وظایف بزرگ خود در حوزه‌های متنوع فرهنگ و هنر، همواره به بحث آموزش، توجه به پرورش استعدادها و ایجاد فرصت‌های لازم برای پرورش دانشجویان و علاقه‌مندان به عرصه هنر در رشته‌های علمی توجه ویژه داشته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های هنری وزارت ارشاد در سطح بین‌الملل، افزود: مهم‌ترین رویکرد وزارت ارشاد در عرصه فرهنگی و هنری به دانشگاه‌ها اختصاص دارد و امیدواریم این همایش بتوانند جایگاه خود را با تلاش مضاعف مسئولان پیدا کند تا توسعه مطلوبی در این عرصه در کشور حاصل شود.

کشاورز خاطرنشان کرد: همایش بین‌المللی هنر، زبان و تکنولوژی که به ابتکار، همت و با محوریت دانشکده فرهنگ و هنر شماره یک خراسان رضوی برگزار می‌شود از پشتیبانی دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، استانداری خراسان‌رضوی، معاونت پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، موسسه آیسیسکو و موسسه اکو و دیگر سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط برخوردار است.

وی با تاکید بر نقش حمایت کننده وزارت ارشاد اسلامی تصریح کرد: باید ظرفیت و توانایی دانشگاه جامع علمی کاربردی و دیگر سازمان‌های مرتبط را توسعه دهیم.

کشاورز اضافه کرد: نشست‌هایی در حاشیه این همایش در راستای نقش و عملکرد با حضور مسئولان دانشگاه‌های علمی کاربردی و مراکز فرهنگ و هنر سراسر کشور که بیش از 70 هزار دانشجو در این مراکز در حوزه فرهنگ و هنر مشغول به تحصیل هستند مورد بررسی قرار خواهد گرفت، برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: از مدیران آموزش و ادارات کل سراسر کشور برای بررسی آخرین وضعیت مراحل آموزشی و اقدامات یک سال گذشته در امر آموزش دعوت شده است./ج1

برچسب ها: مشهد ، وزارت ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.