سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بعد از 30 سال قديمي ترين گره ترافيکي پايتخت باز شد

شهردار منطقه یک گفت: پس از گذشت 30سال و تملک عرصه و اعیان ضلع جنوبی محوطه هتل دربند، یکی از قدیمی ترین گره های ترافیکی شمال تهران باز شد.

مجتبی یزدانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با همکاری و همراهی ارزشمند مدیران بنیاد مستضعفان در توافق  با شهرداری با تخریب ضلع جنوبی هتل دربند بیش از 2هزارو 500متر مربع عرصه آزاد شد و با اختصاص آن به معابر عمومی از این پس رفت و آمد خودروها در خیابان دربند حد فاصل میادین دربند و سربند در دو مسیر جداگانه کانالیزه می شود.
وی بیان کرد: مراجعه گردشگران به تفریحگاه دربند به خصوص در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیل ترافیک بسیاری را دراین محدوده ایجاد می کرد که ساماندهی تردد و ایمنی مسیر با حفظ جاذبه های توریستی و گردشگری در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت.
یزدانی تصریح کرد: به دلیل تداخل خودروها در مسیر شمال به جنوب و بالعکس خیابان دربند در محدوده خیابان تویسرکانی با ترافیک شدیدی مواجه بود که با آماده سازی این معبر به عرض 12متر و طول 200متر مسیر سواره رو، پیاده رو، خط پارک حاشیه ای فراهم و حرکت وسایل نقلیه در دو سوی رودخانه دربند کانالیز می شود.
وی گفت: عملیات تخریب از هفته ی دوم اردیبهشت ماه آغاز شده که شامل بیش از 6هزار متر مکعب خاکبرداری و تخریب است و پس از اتمام آن عملیات زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی، نهرسازی، دیوار حایل سنگی و همچنین لوله گزاری همزمان شبکه فاضلاب انجام و خیابان آماده استفاده شهروندان خواهد شد./ف
برچسب ها: معابر ، دربند ، سربند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.