سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ همزمان با دهه کرامت؛

23 دونده مسیر بصره عراق تا مرو ترکمنستان را می دوند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت 23 دونده مسیر بصره عراق تا شهر مرو ترکمنستان را خواهند دوید.

سید هادی طالبیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب بیان کرد: : همزمان با دهه کرامت 23 دونده از شهر قم به سمت شلمچه حرکت می کنند وبا ورود به کشور عراق و شهر بصره در جمعه 17 شهریور ماه پس از قرائت دعای ندبه به سمت شلمچه میدوند و پس زیارت گلزار شهدای شلمچه با گذشتن از استان های چهار محال و بختیاری، فارس و یزد وارد مشهد می شوند.
وی ادامه داد: به مناسبت حضور دو ساله امام رضا (ع) در شهر مرو با برنامه ریزی های صورت گرفته و در صورت پذیرش دولت ترکمنستان این دوندگان از مرز سرخس تا شهر مرو ترکمنستان را خواهند دوید.

طالبیان با بیان این که دوندگان با گذشتن از هر شهری در گلزار شهدا حضور می یابند، خاطر نشان کرد: مهمترین برنامه دهه کرامت همایش جاده ولایت است و برگزاری جشن و قرائت زیارت خاصه حضرت رضا در شب میلاد از دیگربرنامه های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در دهه کرامت است.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه همایش جاده ولایت در 6 مهر ماه اضافه کرد: در این اختتامیه از این 23 دونده تقدیر خواهد شد.

طالبیان گفت: همایش کاراته کاران با حرکات نمایشی، پیاده روی بزرگ خانوادگی در روز میلاد حضرت رضا(ع) و برگزاری مسابقه های پیامکی از دیگر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی است. /س

برچسب ها: دوندگان ، دهه کرامت ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.