سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شيراز

باغ خیابان کریم‌خان شیراز در آتش سوخت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش‌سوزی گسترده باغ خیابان کریم‌خان در شیراز که طعمه حریق شده بود با تلاش امدادگران آتش‌نشان اطفا شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، رامین طالبی امروز  در شیراز اظهار داشت: این آتش‌سوزی مقارن ظهر دیروز اتفاق افتاد و باغی در خیابان کریم‌خان شیراز در آتش سوخت.

وی افزود: 70 درخت گردو، خرمالو، انار و سیب دیروز در این باغ به آتش کشیده شده بود که بعد از 70 دقیقه تلاش امدادگران، آتش که باغ را همچنان می‌سوزاند، مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع حریق دیگری در شیراز خبر داد و تصریح کرد: روز گذشته یک کارگاه تولید کارتن نیز طعمه حریق شده بود که با تلاش امدادگران، آتش پس از 80 دقیقه اطفا شد.

وی ادامه داد: این کارگاه تولید کارتن در شهرک بزرگ صنعتی شیراز به فعالیت می‌پرداخت که آتش گرفت.

طالبی با بیان اینکه روز گذشته حریق در خودرو 206 جان راننده آن را گرفت، خاطرنشان کرد: در حادثه آتش‌سوزی اتومبیل 206 راننده به علت آتش‌سوزی خودرو جان سپرد اما هویت آن هنوز برای آتش‌نشانی مشخص نیست.

وی گفت: در حادثه‌ای دیگر خودرو پراید که در خیابان نرجس شیراز طعمه حریق شده بود با تلاش امدادگران اطفا شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: این آتش‌سوزی تلفات جانی نداشت اما اتومبیل 70 درصد خسارت دید./1

برچسب ها: شیراز ، آتش ، حریق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.