سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسيني در پاسخ به اظهارت جهانگيري؛

حمايت دانشجويان از خاتمي توهم طيف اصلاح‌طلب است

معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: چهره خاتمي بين دانشجويان محبوب نيست چرا که او پاي بند به قانون نبود.

محمد حسيني معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به سخن جهانگيري مبني بر اينکه خاتمي هنوز بين دانشجويان محبوب است و مي تواند دانشجويان را راضي به شرکت در انتخابات کند، گفت: محبوبيت زماني به وجود مي آيد که فرد در اهدافش براي پيشرفت نظام ثابت قدم باشد، در حاليکه خاتمي اصلا پاي بند به قوانين نبوده است.

وي افزود: در انتخابات رياست جمهوري شخص مهم نيست، بلکه شخصيت کانديدا مهم بوده و کسانيکه بخواهند خلاف قوانين رسمي کشور عمل کنند، قطعا راي نخواهند آورد؛ چرا که مردم به آنها اعتمادي ندارند.

حسيني با اشاره به حوادث انتخابات رياست جمهوري گذشته تصريح کرد: سال 88 ديديم که برخي افراد قبل از انتخابات سخن از قانون به ميان مي آوردند؛ اما بعد از انتخابات، روندي متناقض با قانون را پيش گرفتند، در اين انتخابات قطعا سوابق کانديدا بررسي مي شود تا حوادثي مانند فتنه 88 اتفاق نيافتد.

معاونت سياسي بسيج دانشگاه شهيد بهشتي با توجه به اينکه مردم با جنس انتخابات آشنا هستند، گفت: مردم با حمايت از نظام اجازه نخواهند داد که بيگانگان تصميم گيرنده برايشان تصميم بگيرند؛ بلکه  با درايت بيشتر گزينه اصلح را براي رياست جمهوري انتخاب مي کنند.

وي با اشاره به اهميت اين انتخابات خاطر نشان کرد: جامعه دانشگاهي به خوبي درک کرده کسانيکه به دنبال سوء استفاده از موقعيت اجتماعي و کسب صندلي رياست هستند، توسط مردم و قشر دانشجويي تأييد نمي‌شوند.

وي با اشاره به عملکرد مستقل تشکل هاي دانشجويي تصريح کرد: تشکل هاي دانشجويي از شخص يا حزب خاصي پيروي نکرده و مهم‌ترين هدف آنها سربلندي نظام جمهوري اسلامي ايران است.چ لذا بهتر است تشکل ها بدون حمايت از شخص خاصي براي پيشرفت نظام تلاش کرده و رئيس جمهوري که براي پيشرفت نظام  تلاش مي کند را به مردم بشناساند.
"انتهاي پيام"/س3
برچسب ها: خاتمی ، حسینی ، دانشجویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.