سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

اسکان 6500 فرهنگی در مدارس استان زنجان

تاپایان 20تیر ماه امسال6500 فرهنگی در مدارس استان زنجان اسکان پیداکردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکززنجان،معاون توسعه منابع وپشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه با بازرسی‌های صورت گرفته از فرهنگیان اسکان یافته در مدارس استان زنجان رضایت‌مندی خود را از نحوه اسکان اعلام کرده‌اند، افزود: باز بودن بازار و همچنین معرفی مراکز دیدنی استان از جمله عواملی هستند که می‌تواند به معرفی بیشتر استان پرداخته و موجب اقامت بیشتر مسافران در استان شود.

احمدی با اشاره به اینکه امسال 70 مدرسه و700 کلاس درس به منظور پذیرش مسافران فرهنگی آماده‌سازی شده‌اند،افزود:اغلب مسافران پذیرش شده درمدارس استان زنجان یک روزه بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌ها ومدارس تجهیز شده برای اسکان فرهنگیان به صورت درجه یک هستند،گفت:این کلاس‌ها دارای تلویزیون،یخچال وفرش هستند.

معاون توسعه منابع وپشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان درادامه با اشاره به اینکه با بازرسی‌های صورت گرفته ازمراکزاسکان،فرهنگیان اسکان یافته درمدارس استان زنجان رضایت‌مندی خود را از نحوه اسکان اعلام کرده‌اند،خاطرنشان کرد:بازبودن بازاروهمچنین معرفی مراکزدیدنی استان ازجمله عواملی هستندکه می‌تواند به معرفی بیشتر استان پرداخته و موجب اقامت بیشترمسافران دراستان شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.