سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرغامي در بيست و هفتمين نشست افق رسانه:

هدف اصلي تحريم ها، عمليات رواني و ايجاد نااميدي در مردم است

هدف اصلي تحريم ها، عمليات رواني و ايجاد نااميدي در مردم است رسانه ملي برنامه هاي دشمن در جنگ رسانه اي و تبليغاتي را ناكام خواهد ساخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بيست و هفتمين نشست افق رسانه با حضور كارشناسان، برنامه سازان و مديران رسانه ملي با موضوع اخلاق رسانه در سالن همايش هاي صدا و سيما برگزار شد.

در اين نشست رئيس سازمان صدا و سيما با تشريح ديدگاهها و رهنمودهاي امام خميني و رهبر معظم انقلاب اسلامي در حوزه اخلاق فردي، اجتماعي و حاكميتي، وظيفه رسانه ملي در تثبيت و تقويت روابط اخلاقي در جامعه و دور كردن آحاد مردم از رذائل و ناهنجاري هاي اخلاقي را مهم و كم نظير توصيف كرد.

ضرغامي ارج نهادن به كرامت و ارزش والاي انساني، پرهيز از هتك حرمت، تهمت، توهين و بي احترامي نسبت به افراد، گروه ها و اقوام، حفظ و صيانت از آبرو و حيثيت اشخاص حقيقي و حقوقي، رعايت حقوق تمامي شهروندان و حريم خصوصي آنان، رصد مستمر رفتارهاي جامعه و آسيب شناسي آن با هدف آموزش و آگاه سازي عمومي، قانون مداري و بصيرت افزائي نسبت به ريشه هاي اخلاقي قوانين جامعه اسلامي،‌ ترويج و اشاعه سنت هاي اجتماعي مفيد و مبتني بر آموزه هاي ديني و نقد باورهاي نادرست عرفي و آگاهي بخشي در استفاده ابزاري از اخلاق توسط افراد و جريان هاي سياسي و گروه ها را از جمله مهمترين سياست هاي رسانه ملي در حوزه اخلاق ذكر كرد.

رئيس رسانه ملي همچنين با تشريح اقدامات موثر دولت و ساير دستگاه هاي مسئول در مقابله با تحريم هاي اقتصادي گفت: هدف اصلي اين تحريم ها، عمليات رواني و ايجاد ياس و  نااميدي در مردم است و رسانه ملي با پشتوانه روحيه استقامت و استكبار ستيزي مردم، برنامه هاي دشمن در جنگ رسانه اي و تبليغاتي را ناكام خواهد ساخت.

ضرغامي افزود: همه مي‌دانند كه تحريم ها مسئله جديدي نيست با اين فرض كه توانمندي هاي انقلاب اسلامي صد برابر بيش از گذشته است و جمهوري اسلامي در مهمترين نيازهاي خود به خودكفايي رسيده است.

رئيس سازمان صدا و سيما گفت: زمان همكاري برخي دولت ها با سياست هاي استكباري كوتاه خواهد بود و فشار اقتصادي كمرشكن بر آنان و گسترش موج اعتراضات مردمي از نابساماني هاي اقتصادي در اين كشورها، شكست تحقيرآميزي را بر امريكا تحميل خواهد كرد./ي2

برچسب ها: ضرغامی ، رسانه ملی ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.