سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير صندوق رفاه دانشجويي در نشست تشکل‌هاي دانشجويي:

انحراف از مسير ولايت فقيه تشکل‌ها را به بيراهه مي‌رساند

مدير صندوق رفاه دانشجويي گفت: تراز در جمهوري اسلامي ولايت فقيه است. چرا که در طول ساليان مجموعه هايي بوده اند که فلسفه وجوديشان ضد استعماري بوده؛ ولي به خاطر عملکرد بدشان به بيراهه رسيده اند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران کيوان مراديان مدير صندوق رفاه دانشجويي در اولين نشست سراسري تشکل هاي اسلامي دانشجويي که امروز در دانشکده اقتصاد دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شد اظهار داشت: اين نشست سه امتياز مهم دارد، اول جوان بودن، دوم همه دانشجويان و حضار اهل علم و تحقيق و پژوهش و تحليل هستند و آخر اينکه در تشکيلاتي با برنامه و هدفدار فعاليت مي کنيد.

وي تصريح کرد:‌ اين سه امتياز وقتي ارزشمند است که در مسير اصلي خود هدايت شود. همه انسان ها در تمامي مراحل نيازمند رهبر و ميزان و معياري براي سنجش اعمال خود هستند. در غير اينصورت، مسير نادرست و غلط مي شود.

مراديان در ادامه افزود:‌ امروز تراز در جمهوري اسلامي ولايت فقيه است. چرا که در طول ساليان مجموعه هايي بوده اند که فلسفه وجوديشان ضد استعماري بوده؛ ولي به خاطر عملکرد بدشان به بيراهه رسيده اند.

وي اظهار داشت: در مجموعه جوان و باانگيزه تشکل‌هاي دانشجويي، اولويت با کثرت نيست. بلکه در بحث تشکل‌هاي دانشجويي ميزان تاثير گذاري مطرح است که آنها مي توانند حتي در مسائل کلان کشور نيز تاثير گذار باشند.

مدير صندوق رفاه دانشجويي در پایان با بیان اینکه مبارزه با فقر، فساد و تبعيض، رسالت اصلی همه ما است، خاطرنشان کرد: همه تشکل‌های دانشجویی برای انجام بحث‌های تحلیلی دقیق‌تر و شنیدن نظرات و راهکارهای شما استقبال می‌کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.