سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسفندیار صفایی:

رویداد چمنی پیش رو نداریم/ توجهمان معطوف هاکی سالنی است

سرمربی تیم ملی هاکی گفت: اردوی تیم ملی هاکی داخل سالم به منظور کسب آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اسلام آباد پاکستان پس از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

  اسفنديار صفايي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات داخل سالن کاپ 2012 آسیا در آذرماه سال جاری در اسلام آباد پاکستان برگزار می شود که تیم ایران با تیم های هند، مالزی، کره، چین، سنگاپور، تایلند، پاکستان و سریلانکا به رقابت می پردازد.
وی افزود: تیم ملی هاکي چمنی اوایل تیرماه اردوی روسیه را پشت سرگذاشته است و در تورنمنت مسکو و مسابقات زیر 21 سال آسیا شرکت کرده است و در طول این دوره اردوهای منظمی را پشت سر گذاشته است.
 صفایی تصریح کرد: در حال حاضر رویداد مهمی را برای تیم ملی چمن پیش رو نداریم و ملی پوشان باید خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنند.
وی با بیان اینکه هاکی بازان سالنی برای دفاع از عنوان قهرمانی داخل سالن آسیا در این دوره از رقابت ها حضور می یابند اظهار داشت: به دلیل اینکه اردوهای تیم ملی به دلیل حضور ملی پوشان در تیم های باشگاهی نباید با مسابقات لیگ باشگاه های کشور تداخل داشته باشد منتظر اعلام زمانبندی دقیق لیگ از سوی فدراسیون هستیم.
صفایی افزود: 8 مرحله اردو برای مسابقات قهرمانی آسیا پیش بینی شده است که مرحله نخست اردوها در خردادماه برگزار شد و 26 بازیکن در تمرینات حضور داشتند. در حال حاضر چشم انداز فدراسیون فدراسیون هاکی کسب موفقیت ملی پوشان در رقابت های جام جهانی 2015 مسکو است که متأسفانه در جام جهانی سال گذشته که لهستان میزبان آن بود تیم ملی به دلیل کم تجربگی نتوانست خوب ظاهر شود و به مقام نهم دست یافت. سرمربی اسبق تیم ملی داخل سالن اذعان داشت، ایران در هاکی داخل سالن یکی از مدعیان آسیا است و در عرصه جهانی نیز از جایگاه خوبی برخوردار است.
وی گفت: انتظارات از هالکی بازان سالنی برای مسابقات پاکستان بالا است و تیم باید به عنوان مدعی قهرمانی این مسابقات و دفاع از جایگاه قهرمانی خود در رقابت ها حضور یابد./ق
برچسب ها: هاکی ، صفایی ، چمنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.