سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/ارسال 698 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال؛

30 درصد آثار به مرحله سوم داوری راه خواهند یافت

دبیر مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی از ارسال 698 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی خبر داد.

سعید کسرائی نیا در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ گفت: این تعداد اثر پس از اتمام ثبت نام توسط تیمی متخصص دسته بندی شدند.

وی افزود: برای تمامی آثار کد اثر منحصر به فرد صادر و سپس در مرحله اول داوری و ارزیابی در مدت 15 روز مورد بررسی قرار گرفته که در نهایت 416 اثر به مرحله دوم ارزیابی راه یافتند.

مدیر اجرایی نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی گفت: 282 اثر به علت بومی نبودن، عدم رعایت موارد اعلام شده در آیین نامه و اطلاعیه شماره 2 دبیرخانه موفق به کسب شرایط ورود به مرحله دوم داوری و ارزیابی نشدند.

کسرائی نیا اظهار کرد: مرحله دوم داوری از 15 تیر در قالب کاربرگ های تخصصی آغاز شده و 12 نفر از اساتید و صاحب نظران تحت مدیریت مسئول محترم کمیته داوری و ارزیابی در حال بررسی و ارزیابی می باشند.

30 درصد آثار به مرحله سوم داوری و ارزیابی راه خواهند یافت

وی ادامه داد: 30 درصد کسانی که به مرحله دوم راه یافته اند وارد مرحله سوم شده و در طی دو روز اول و دوم مرداد ماه در کارگروه تخصصی داوری و ارزیابی نفرات برگزیده مشخص و در 4 مرداد مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

کسرائی نیا گفت: دبیرخانه جشنواره که فعالیت خود را از 20 فروردین به صورت رسمی آغازه کرده با فعالیت بیش از 25 نفر از اعضاءفعال مرکز کارهای اجرایی مربوط به جشنواره را پی گیری می کند.

دبیر مرکز توسعه وبلاگ دینی استان تصریح کرد: با توجه به فعالیت مناسب رسانه ها اعم از رسانه های ملی و استانی در حوزه فرهنگ سازی و ترویج رسانه های دیجیتال امروزه شاهد گسترش ابزارهای دیجیتال در زندگی انسان ها هستیم.

مدیر اجرایی نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی گفت: به لطف خدا در استان با تلاش دستگاه های مختلف به خصوص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی فضای دیجیتال و به خصوص اینترنت به خوبی به مردم معرفی شده است.

وی اظهار کرد: آثار ارسالی به جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ نویسی دینی دلیلی بر انس گرفتن جامعه جوان استان با فضای مجازی است که مسئولیت دستگاههای فرهنگی و سیاستگذار را جهت توجه کردن و اختصاص بودجه های لازم دو چندان می کند.

کسرائی افزود: البته این فعالیت ها کافی نبوده و باید با جدیت و همت بیشتر در این راستا حرکت کنیم زیرا غرب به خصوص آمریکا و متحدانش از فضای دیجیتال به عنوان ابزاری تاثیر گذار و کارآمد برای رسیدن به اهدافشان استفاده می کنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.