سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند/

بازدید دستیار ویژه رئیس جمهور از ۲ پروژه در خراسان جنوبی

دستیار ویژه رئیس جمهور صبح امروز در سفر به خراسان جنوبی از تقاطع غیرهمسطح کمربندی بیرجند و باند دوم محور بیرجند- قاین بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ علی اکبر محرابیان، دستیار ویژه رئیس جمهور در اولین ساعات سفر به خراسان جنوبی از پل روگذر شمال شهر بیرجند معروف به پل مسافر که نقطه ارتباطی شمال شهر بیرجند به مهرشهر (دهلکوه )است، بازدید کرد.

اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح 15 میلیارد ریال است که در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی80 درصدی برخوردار است.


دستیار ویژه رئیس جمهور همچنین در ادامه بازدیدهای خود از پروژه های مهر ماندگار خراسان جنوبی از باند دوم محور بیرجند- قاین بازدید کرد.


امینی، رئیس اداره نظارت و راهسازی مسکن و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: این پروژه به طول 130 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 61 میلیارد تومان از سال 84 آغاز شده که در حال حاضر از پیشرفت 51 درصدی برخوردار است.


وی افزود: تاکنون 27 میلیارد تومان از اعتبارات این پروژه تامین و 43 میلیارد و 169 میلیون تومان دیگر نیز مورد نیاز است.


امینی خاطرنشان کرد: این پروژه که در تیرماه 92 به بهره برداری کامل خواهد رسید در قالب 5 قطعه در حال انجام است که 7 کیلومتر از قطعه اول کامل و 28 کیلومتر از قطعه دوم در دست اجراست.


وی یادآور شد: همچنین در حال حاضر 41 کیومتر از مطالطعه قطعه سوم انجام، 38 کیلومتر از قطعه چهارم در دست مناقصه و 60 کیلومتر از قطعه پنجم در دست اجراست/ع.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.