سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

برگزاری اولین همایش مجازی در غرب کشور

دبیر علمی همایش گفت: برگزاری همایشی که کاملا در فضای مجازی صورت گیرد برای نخستین بار است که در سطح غرب کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه  
خزایی گفت: برگزاری همایش بصورت مجازی و از راه دور از اتلاف وقت و انرژی جهت سفر و هزینه برای شركت كننده و همچنین برگزار كننده جلوگیری می‌كند.

دبیر علمی و اجرایی نخستین همایش مجازی مهندسی فناوری اطلاعات افزود: این همایش در تاریخ سی ام شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

خزایی با اشاره به محورهای شش گانه این همایش مجازی، اظهار داشت: امنیت اطلاعات و مدیریت سیستم های اطلاعاتی، کاربردهای نوین فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، محیط های چند رسانه ای، شبکه های کامپیوتری و آموزش مجازی از جمله محورهای این همایش مجازی هستند.

دبیر علمی و اجرایی نخستین همایش مجازی مهندسی فناوری اطلاعات، گفت: علاقه مندان بدون داشتن هرگونه شرایط خاصی می توانند آثار خود را از تاریخ اول مرداد ماه لغایت پنجم مرداد ماه به آدرس سایت این همایش مجازی http://www.itevc.ir ارسال کنند.

وی یادآور شد: کار داوری مقالات رسیده به این همایش مجازی توسط اعضای هیات علمی دانشکده فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی کرمانشاه انجام خواهد شد که نتایج داوری ها در تاریخ 15 شهریور ماه اعلام می شود.

خزایی اظهار داشت: همچنین شرکت کنندگان در این همایش مجازی می بایست در روزهای 18 لغایت 20 شهریور ماه نسبت به ارسال نهایی مقاله خود اقدام کنند.

دبیر علمی و اجرایی نخستین همایش مجازی مهندسی فناوری اطلاعات، گفت: به پذیرفته شده گان در این همایش گواهی شرکت در همایش داده خواهد شد.

وی یادآور شد: تمام مراحل این همایش از افتتاحیه تا اختتامیه در فضای وب صورت می گیرد./س



برچسب ها: همایش ، مهندسی ، مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.