سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نسخه جديد آفيس معرفي شد

مايکروسافت روز دوشنبه جديدترين نسخه آفيس را معرفي کرد.

 به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران، نسخه جديد آفيس که به آفيس 2013 معروف است با نسخه جديد ويندوز يعني ويندوز 8، هماهنگ بوده و کاملأ براي استفاده در اين محيط مناسب است.
 اين نسخه آفيس براي استفاده راحت در سيستم هاي لمسي طراحي شده است که مي تواند ويژگي اصلي ويندوز 8 يعني وجود مترو را پوشش دهد.
 مايکروسافت نسخه جديد آفيس را قابل انعطاف ترين و بزرگترين برنامه خود تا کنون معرفي کرده است که مي تواند هم در سيستم هاي لمسي و هم در رايانه هاي شخصي به راحتي مورد استفاده قرار گيرد.کاربران مي توانند با استفاده از انگشتان، صفحه کليد رايانه و موس از اين نسخه استفاده کنند.



در اين نسخه جديد تمامي برنامه ها به غير از 2 برنامه one Note  و Lync را مي توان در يک صفحه نمايش و دسکتاپ معمولي ويندوز مورد استفاده قرار داد. همچنين مايکروسافت با اضافه کردن برخي ويژگي هاي جديد اين نسخه را تقويت کرده است؛ به طور مثال برنامه word در آفيس 2013 همانند e-reader عمل کرده و صفحات در آن ورق مي خورند که اين امر يادآور استفاده از Kindle شرکت آمازون است.
 برنامه اکسل نيز به کاربر اين امکان را مي دهد که بدون گذشتن از مراحل مختلف و به صورت يکباره مروري بر جداول ايجاد شده داشته باشد.
 با استفاده از اين نسخه کليه مدارک ايجاد شده قابليت ذخيره شدن روي سرورهاي مايکروسافت را دارند که اين امر بدون توجه به نوع سيستم استفاده شده توسط کاربر انجام مي گيرد.
اين اسناد مي توانند به طور مستقيم در شبکه هاي اجتماعي نيز قرار گيرند يا به کاربران ديگر آفيس 2013 منتقل شوند./ع ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.