سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تشدید نظارت بر بهداشت فرآورده‌های دامی در ماه رمضان

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان قم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان نظارت بر بهداشت و بازرسی از مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های دامی افزایش می یابد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران از قم، محمد مرتضی‌زاده با تبیین برنامه‌های اداره نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی استان قم در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته امسال طرح تشدید نظارت بهداشتی و بازرسی از مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان قم اجرا می‌شود.

وی افزود: بازرسی و نظارت جدی از مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های دامی در ایام ماه مبارک رمضان در اولویت برنامه‌های کاری این اداره قرار دارد.

مرتضی‌زاده تاکید کرد: روزانه شش گروه بازرسی سیار در دو شیفت صبح و عصر در ماه مبارک رمضان فعال می‌شوند.

وی از استقرار گروه‌های بازرسی در کشتارگاه‌ها خبر داد و گفت: دو گروه بازرسی بهداشتی در کشتارگاه دام شهرداری و کشتارگاه پرتو به صورت دائم مستقر هستند.

مرتضی‌زاده با بیان اینکه اداره کل دامپزشکی استان قم پذیرای نظرات شهروندان و زائران حرم کریمه اهل‌بیت(س) است تصریح کرد: در ایام ماه پر برکت رمضان، یک گروه ثابت در اداره کل دامپزشکی استان قم مستقر و آماده خدمت‌رسانی به زائران حضرت معصومه (س) و شهروندان است.

وی از شهروندان و زائران خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در زمینه امور دامی مراتب را برای پیگیری به اداره کل دامپزشکی با شماره 1512 اطلاع دهند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.