سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

كشاورزان برای دریافت مجوز چاه های آب بدون پروانه اقدام كنند

نماینده مردم گتوند در مجلس از كشاورزان خواست برای دریافت مجوز برای چاه های آب بدون پروانه هر چه سریعتر اقدام كنند.

   به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛حجت الاسلام سید 'محمد سادات ابراهیمی'  در نشست شورای كشاورزی گتوند افزود: طبق قانونی كه در كمیسیون كشاورزی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده كشاورزان خوزستانی تا پایان شهریور ماه فرصت دارند با مراجعه به ادارات امور آب نسبت به دریافت مجوز چاههای فاقد مجوز اقدام كنند.

وی افزود: تاكنون از مجموع 144 حلقه چاه بدون مجوز در گتوند فقط 15 نفر دارنده این گونه چاهها مراجعه كرده اند لذا از كشاورزان تقاضا داریم كه نسبت به این امر اقدام كنند.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی با اشاره به پتانسیلهای بخش كشاورزی در گتوند گفت: با وجود پتانسیلهای بسیار خوب بخش كشاورزی در گتوند هیچ فعالیت عمده ای در منطقه صورت نگرفته ولازم است با توجه به وجود رودخانه كارون و زمینهای حاصلخیز ، توجه ویژه ای به این بخش شود.

وی افزود: در بخش شیلات، گتوند با توجه به داشتن دو سد ودریاچه های آنها دارای استعدادهای بسیار خوبی است و بخش خصوصی نیز آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در این بخش اعلام كرده كه موافقت سازمان جهاد كشاورزی را می طلبد.

نماینده مردم گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به مناطق عشایری گتوند تصریح كرد: باید اسكان عشایر و مشكلات آن بررسی شود زیرا در سطح شهرستان گتوند جمعیت زیادی از عشایر وجود دارد./س

برچسب ها: کشاورزان ، پروانه ، چاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.