سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موديز رتبه اعتباري 13 بانک ايتاليايي را کاهش داد

موسسه اعتبار سنجي موديز سه روز پس از کاهش رتبه اعتباري دولت ايتاليا، اين بار رتبه 13 بانک اين کشور را کاهش داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، اين موسسه در روز دوشنبه رتيه بدهي اين بانکها از جمله بانکهاي يوني کرديت و اينتسا سانپائولو را کاهش داد.

رتبه بانکهاي يوني کرديت و اينتسا سانپائولو با دو درجه نزول به Baa2 رسيد. اين دو بانک در مجموع يک سوم دارايي هاي بازار بانکي ايتاليا را دارا هستد.

اين موسسه اعتبارسنجي روز پنجشنبه هم رتبه اوراق قرضه ايتاليا را از A3 به Baa2 كه دو رتبه با سطح بي ارزش فاصله دارد، تنزل داد. چشم انداز رتبه اين كشور منفي باقي ماند كه به معني احتمال تنزل بيشتر رتبه است.

صندوق بین المللی پول نیز کاهش 1.9 درصدی رشد اقتصادی ایتالیا را پیش بینی کرده است .
 
صندوق بین المللی پول به ایتالیا توصیه کرده است میزان هزینه های بودجه و مالیاتها را در میان مدت کاهش دهد و اصلاحات ساختاری را در بازار کار این کشور اجرا کند.

صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد سهم بدهی به تولید ناخالص داخلی ایتالیا در سال 2013 میلادی به بیش از 126.4 د رصد خواهد رسید و این رقم تا سال 2017 میلادی به کمتر از 119 درصد می رسد .

رییس بانک مرکزی ایتالیا گفته است کشورش با بدهی سنگین 2 هزار میلیارد یورویی روبرو است و انتظار می رود رشد اقتصادی این کشور در سال 2012 میلادی بیش از 2 درصد کاهش یابد.
برچسب ها: مودی ، ایتالیا ، کاهش ، رتبه ، moody
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.