سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام شجوني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور برخي چهره ها در نظام مبتني بر سياست دفع حداقلي و جذب حداکثري است

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: با توجه به سياست هاي مقام معظم رهبري مبني بر دفع حداقلي و جذب حداکثري، هاشمي رفسنجاني در مجمع تشخيص باقي مانده است.

حجت الاسلام جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به خطبه هاي نماز جمعه 26 تير ماه سال 1388 هاشمي رفسنجاني گفت: براي اين شخص بسيار متاسف هستيم زيرا خطبه هاي که  ايشان ايراد داشتند از لحاظ قانوني ساختارشکني و از نظر اسلامي دروغ بود.

وي تصريح کرد: سران فتنه زماني که براي کانديداشدن خود در انتخابات رياست جمهوري يا مجلس شوراي اسلامي اعلام آمادگي  مي‌کنند بدين معنا است که با نظام و شخص مقام معظم رهبري و قانون اساسي بيعت کرده و تمام موارد آن را قبول داشته اند.

حجت الاسلام شجوني با اشاره به رفتارهاي متعارض و دوگانه هاشمي رفسنجاني در حمايت هاي خود از کانديداي رياست جمهوري پيشين افزود: دوستي هاشمي با افراد نامشخص است زيرا در زمان کانديداتوري خاتمي نيز در پشت پرده از وي حمايت مي کرد درحاليکه با ناطق نوري نيز ائتلاف کرده بود.

وي يادآور شد: با توجه به سياست هاي مقام معظم رهبري مبني بر دفع حداقلي و جذب حداکثري هاشمي رفسنجاني در مجمع تشخيص باقي مانده است.

شجوني در ادامه با اشاره به خطبه هاي نماز جمعه 26 تير88 و اعلام رابطه با آمريکا توسط هاشمي رفسنجاني گفت: با بازخواني اين دو مورد مي توان دريافت هاشمي با اين نظام و فرهنگ امام(ره) بيگانه شده است.

عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز در پايان خاطر نشان کرد: ناهنجاري  هاشمي نشان داد که فرمايشات مقام معظم رهبري را فصل الخطاب نمي دانسته و کسي که خود ساليان زيادي به امر قانون گذاري پرداخته است نبايد به دنبال تفرقه افکني باشد./س3
برچسب ها: شجونی ، هاشمی ، روحانیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.