سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم جنايات رژيم صهيونيستي در فلسطين

نظاميان صهيونيست با يورش به منطقه برقين در غرب جنين، تعداد زيادي از منازل را تخريب كرده و فرزندان چند خانواده را به زندان انتقال دادند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فلسطين اليوم؛ براساس گفته شاهدان عيني، صبح امروز سربازان رژيم صهيونيستي با ورود به منطقه برقين به شليك هوايي براي ايجاد رعب و وحشت در بين مردم پرداخته و از آنها خواستند هرچه زودتر منازل خود را براي بازرسي ترك كنند كه در اين هنگام با مقاومت ساكنان مواجه شدند و دست به تيراندازي بي هدف زده و تعدادي از افراد موجود در آن منطقه را زخمي كردند و پس از آن به تخريب منازل فلسطيني ها اقدام كردند.
 
در همين حال، در خبري ديگر از فلسطين، تعدادي از شهرك نشينان صهيونيست با حمله به روستاي جالود در جنوب نابلس به آتش زدن مزارع آن منطقه و درگيري با كشاورزان پرداختند كه پس از آن فلسطيني ها با پرتاب سنگ، آنها را فراري دادند.
 
گفتني است؛ طي روزهاي اخير، يورش هاي نظاميان و شهرك نشينان صهيونيست به مناطق مختلف فلسطين افزايش يافته، تا جايي كه تحليلگران از فشارها به مردم فلسطين به عنوان حركات ددمنشانه صهيونيست ها نام بردند كه به هيچ قانوني پايبند نيستند.

برچسب ها: جنایات ، اسرائیل ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.