سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش بي‌سابقه افراد فقير در آمريکا / 46 ميليون آمريكايي زير خط فقر

تداوم بحران اقتصادي و افزايش بيکاري در امريکا موجب افزايش شديد جمعيت زير خط فقر در اين کشور شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فاکس نيوز ؛ سازمان آمار امريکا اعلام کرد چهل و شش ميليون نفر در اين کشور در فقر زندگي مي کنند که اين بيشترين ميزان در بيش از پنجاه سال اخير به شمار مي رود.

اين مسئله موجب شده است که کمک به جمعيت فقير اين کشور بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد. سازمان کمک رسان موسوم به «کاروان اميد» کاميون هاي حامل کمکهاي غذايي، آب ، البسه و ديگر مواد ضروري را به مناطقي که ساکنان آن به شدت نيازمند اين کمک ها هستند اعزام مي کند.

اين سازمان اکنون در هر پنجاه ايالت امريکا فعاليت مي کند و کمک هاي خود را که ارزش آن پنجاه ميليون دلار تخمين زده مي شود، به مردم فقير اين کشور مي رساند.

هال دونالدسون موسس کاروان اميد مي گويد فقر اکنون در همه جاي امريکا وجود دارد و بسيار فراگير شده است و در هر ايالت امريکا که سربزنيد افراد بسيار فقيري را مشاهده خواهيد کرد که به شدت نيازمند کمک هاي غذايي هستند.

دونالدسون مي گويد دولت امريکا بايد اين گونه نيازها را برطرف کند بااين حال توان آنرا ندارد. درست به همين دليل است که کاروان اميد ايالت هاي امريکا را يک به يک مي پيمايد و به مردم مي گويد در واقع اين همسايه ها هستند که مي توانند يکديگر را ياري کنند.

برچسب ها: آمریکا ، فقیر ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.