سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/ نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس؛

اقتصاد منطقه بر پایه تولید قابل تحول است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه اقتصادی منطقه بر پایه تولید و ارزش افزوده بیشتر قابل تحقق و تحول جدی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل منصور حقیقت‌پور افزود: افتخار می‌کنیم نماینده مردم سرفراز سبلان در مجلس نهم هستیم که این حضور خود را مرهون محبت آحاد مردم به ویژه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و دلسوزان نظام می‌دانیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه مردم با مشارکت حداکثری خود به مجلس نهم و قوام و شکل‌گیری آن ابهتی خاص داده‌اند، گفت: مجلس کار خود را با پیام و توصیه‌‌های ارزشمند مقام معظم رهبری که جوهره، ارزش و اعتبار مجلس و مجلسیان بود آغاز کرد تا این پیام نقشه راه حرکت مجلس نهم باشد.

حقیقت‌پور افزود: مقام معظم رهبری وظیفه نمایندگی را وظیفه الهی برشمرده و ما نیز به عنوان نماینده مردم حامل رسالت الهی هستیم و وظیفه داریم به نحو مطلوب و مناسب کارها و اهداف خودمان را پیگیری کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضرورت تولید قوانین به روز و کارآمد را یادآور شد و گفت: قوانین مجلس باید فارغ از تعصبات فردی و قومی بوده و منافع ملی و کلان کشور در آن لحاظ شود.

حقیقت‌پور در ادامه افزود: امیدواریم با این تعامل در مجلس نهم تصویب قوانین کار‌آمد و روز‌آمدی را شاهد باشیم تا بسیاری از گره‌ها و مشکلات جامعه با تعبیه این قوانین مناسب باز شود./س

برچسب ها: اردبیل ، اقتصاد ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.