سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يک منبع آگاه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

ادامه فعاليت "فائزه هاشمي" به عنوان مدير گروه دانشگاه آزاد غيرقانوني است

يک منبع آگاه گفت: فائزه هاشمی با وجود صدور حکم محكوميت قطعی و به عنوان مجرم، نزدیک به دو ترم تحصیلی است که با نامه جاسبي خطاب به رئيس واحد پرديس دانشگاه آزاد به عنوان مدیرگروه تنها رشته علوم انسانی اين واحد به فعاليت غيرقانوني خود ادامه مي‌دهد.

يک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران گفت: فائزه هاشمی با وجود صدور حکم محكوميت قطعی و به عنوان يك مجرم، نزدیک به 2 ترم تحصیلی است که مدیرگروه تنها رشته علوم انسانی واحد پردیس دانشگاه آزاد باقي مانده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد واحد پرديس قرار بود دانشگاه جامع فني و مهندسي تهران باشد اما جاسبي در تير ماه سال گذشته با ارسال نامه‌اي به رئيس واحد پرديس، خواستار تأسيس رشته حقوق و جذب فائزه هاشمي شد.
 

اين منبع آگاه در دانشگاه آزاد واحد پرديس تصریح کرد: ايجاد رشته جديد در دانشگاه حداقل 6 ماه طول مي‌کشد و  ‌مدير گروه شدن نيازمند هيئت علمي بودن است؛ طي كردن اين مراحل تقريبا يک سال طول مي‌کشد در حاليکه اين رشته به سرعت ايجاد و فائزه هاشمي نيز به عنوان مدير‌گروه در اين دانشگاه فعاليت خود را آغاز كرد.

وي با تاکید بر لزوم برخورد با اقدامات غیر‌قانونی صورت گرفته در دانشگاه آزاد در دوره مديريت جاسبي گفت: مسئله ما بيشتر غيرقانوني بودن حضور فائزه هاشمي و تاسيس اين رشته است چرا که با غير معتبر بودن مدرک تحصيلي و با محکوميت وي،  اين فرد همچنان به فعاليت‌هاي خود در دانشگاه آزاد مشغول است.
 
اين منبع آگاه در خاتمه متذكر شد: باید توجه داشت كه فائزه هاشمي در دادگاه محكوم شده و بر اساس حكم قطعي صادره، وي پنج سال حق حضور در چنين فعاليت‌هايي را ندارد.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.