سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

هدف نخبگان بسیجی دانشگاه آزاد کاهش دغدغه های فرهنگی رهبر است

مدیرکل تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت‌: در شرایط کنونی که رویکرد سیاسی در دانشگاه آزاد عوض شده نخبگان بسیجی چشم به دهان مقام معظم رهبری دارند و با عزم راسخ تلاش می کنند دغدغه های فرهنگی آقا را در جامعه کاهش دهند.

دکتر مجتبی اکبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، با بیان این مطلب افزود: تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه ابتدا باید کار فرهنگی و دینی را در دانشگاه آزاد پایه ریزی کنند سپس فعالیت های سیاسی را در راستای احترام به قانون و ایجاد تفکر چند صدایی، در فضای آزاد و سیاست با نگاه به زاویه دید و توجه کامل به منویات مقام معظم رهبری ایجاد و بدین وسیله دنبال مطالبات صحیح از مسئولان نظام باشند.

وی ضمن بیان مثال هایی در خصوص هجمه های فرهنگی در کشور و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بحث ناتوی فرهنگی اظهار کرد: بیش از 20 سال است که رهبر به تمامی مسئولان راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی را گوش زد می کنند اما متاسفانه در این زمینه خیلی از مسئولان دلسوزانه و آگاهانه عمل ننموده اند.
اکبری اضافه کرد: چشم امید رهبری به ما دانشگاهیان است و همیشه حرکت های اصلی از دانشگاه کلید می خورد اعضای جدید تشکل های سیاسی دانشگاه های آزاد اسلامی کشور متعهد شده اند که با تمام توان به میدان بیایند و معضلات فرهنگی ایجاد شده دشمن را رفع کنند.

مدیرکل تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: از هم اکنون حرکت های خوب فرهنگی با تغییر در روند رویکرد نشریات دانشگاه برای ارائه طرح های فرهنگی و دینی در دانشگاه آغاز کرده ایم و اوج کارهای تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد را که موجب رضایت مقام معظم رهبری خواهد شد را در انتخابات آتی ریاست جمهوری شاهد خواهیم بود./س

برچسب ها: نخبگان ، بسیجی ، رهبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.