سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

طرح مهر ماندگار، یادگاری ارزشمند از دولت خدمتگزار برای نظام اسلامی

فرماندار سلماس گفت : طرح های مهر ماندگار از یادگارهای ارزشمند دولت احمدی نژاد به نظام اسلامی و مردم انقلابی ایران است كه در كنار دیگر آثار گرانبهای دولت سال های سال ، مردم از منافع و دستاوردهای آن بهره مند خواهند شد.

مرتضی نظری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اروميه افزود : حركتی كه رئیس جمهور از آغاز روی كار آمدن در ایران اسلامی آغاز كرده نه تنها درسطح ملی، بلكه جهانی بی نظیر است و بسیاری از دولت ها این شیوه را الگوی فعالیت های سازندگی خود قرار داده و در مسیر توسعه حركت خواهند كرد

وی اظهار داشت : دولت با اتمام پروژه های نیمه تمام و انجام فعالیت های زیربنایی مسیری روشن در برابر دولت های بعدی گذاشته و به نوعی دولت های آینده را مكلف به ادامه این راه ساخته است .

فرماندار سلماس با اعلام اینكه قطار پیشرفت ایران با این حركت رئیس جمهوری بی وقفه به حركت خود ادامه خواهد داد یاد آورشد: دولت توانست علیرغم فشارهای مختلف، كارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته و به شعار خود كه همان توزیع عادلانه ثروت و عدالت است به شایستگی عمل كند.

نظری با بیان اینكه شهرستان سلماس دارای چهار پروژه مهر ماندگار است گفت : بزرگراه سلماس - صوفیان ، استادیوم ورزشی پنج هزار نفری ، زهكشی سد زولا و دریك و سد دیرعلی از جمله پروژه های مهر ماندگارو مصوبات سفر ریاست جمهوری هستند كه امید می رود تا پایان كار دولت دهم آماده بهره برداری شوند.

وی ادامه داد : با محقق شدن این پروژه ها شهرستان سلماس در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته و بسیاری از مشكلات زیربنایی این شهرستان حل خواهد شد .

نظری، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در سلماس را نیز یكی از مهمترین طرح های توسعه این شهرستان عنوان كرد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح كه توسعه منطقه را به دنبال خواهد داشت، كارهای اداری و اجرایی و تملك یك هزار هكتار زمین نیز در حال پی گیری است.

فرماندار سلماس افزود: شركتهای خدمت رسان برای تامین زیر ساخت های لازم، وارد كار اجرایی شده اند كه پیش بینی می شود با سفر رئیس جمهوری كارهای اجرایی این طرح از شتاب بیشتری برخوردار شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.