سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدصادق آذين:

توانمندي فيلمسازان برجسته نبايد بي مصرف بماند

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در كنار سازمان سينمايي بايد همه سينماگران را با حمايت هاي خود راضي نگه دارد تا توانمندي فيلمسازان برجسته ما بي مصرف باقي نماند.

محمد صادق آذين تهيه كننده سينما و تلويزيون به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: تلويزيون به عنوان رسانه ملي با برد رسانه اي بالايي كه در جامعه دارد به طور آسان در دسترس مخاطب قرار دارد و در هر نقطه و زمان با مردم ارتباط برقرار مي‌كند.

وي افزود: هم اكنون ارگان هاي دولتي با وجود دوري بخش خصوصي از حوزه فيلمسازي به دليل عدم سوددهي سينما به اين بخش ها، با هزينه كردن بودجه هاي خود در حوزه ساخت فيلم وارد عمل شده اند.

اين تهيه كننده سينما و تلويزيون تصريح كرد: تعداد زيادي از فيلم هاي فاخر در رابطه با زندگي ائمه اطهار (ع) ساخته شده است كه هر كدام با قالب فاخر در بخش نمايش بين الملللي، موفقيت هاي زيادي را كسب كردند.

مدير توليد يوسف پيامبر(ص) اضافه كرد: سينماگراني امثال ميرباقري در حوزه ساخت فيلم هاي فاخر از كارنامه اي درخشان بهره مند است اين فيلمسازان توانمندي زيادي دارند كه بايد از آن استفاده شود.

اين تهيه كننده سينما و تلويزيون ادامه داد: متوليان حوزه فرهنگ و هنر به ويژه وزارت فرهنگ و اراشاد اسلامي در كنار مسئولان سازمان سينمايي كشور با رعايت تنوع ژانري بايد ذائقه مخاطب را تامين كنند.

آذين اظهار داشت: بررسي و شناسايي مشكلات دروني سينما نياز به كنكاش بيشتري دارد تا بعد از شناسايي ضعف ها راهكارهاي مناسب طراحي شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.