سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

هرمزگان در مسیر رسیدن به رتبه های اول كشوری قرار دارد

استاندار هرمزگان با اشاره به اقدامات بسیار خوب و چشمگیر دولت نهم و دهم در این استان گفت: با تلاش های صورت گرفته هرمزگان در مسیر رسیدن به رتبه های اول كشوری قرار دارد

'به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس ابراهیم عزیزی بیان نكردن اقدامات مهم و بزرگ دولت را ناسپاسی دانست و افزود: امروز نه تنها هرمزگان عقب ماندگی ها را در حوزه راه جبران كرده بلكه در حال خیزش برای رسیدن به رتبه های اول كشوری می باشد.

وی با اشاره به چهار دوره سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به هرمزگان یادآور شد: تقدیم افزون بر 583 مصوبه و یك هزار و 687 پروژه عمرانی به مردم شریف هرمزگان از دستاورد های دولت نهم و دهم در این استان است.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: دولت با همت بلند خود هدف گذاری و نشانه گذاری را در استان هرمزگان انجام داد كه در زمینه راه می توان گفت جزو بهترین خدمات در چند دهه گذشته است.

عزیزی تصریح كرد: احداث تونل تنگه زاغ، بزرگراه بندرعباس-میناب، باند اول سه راهی میناب-رودان- بندرعباس، خط دوم راه آهن و افزایش ریلی 180 كیلومتری، سالن دوم فرودگاه بین المللی بندرعباس از اقدامات بزرگ دولت در زمینه راه در استان هرمزگان می باشد كه به اتمام و بهره برداری كامل رسیده است./س.

 

برچسب ها: هرمزگان ، رتبه اول ، کشوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.