سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان/

ورود فاضلاب ها ؛ منبع آلودگی محیط زیست استانهای شمالی

افتتاح تصفیه خانه ها در استانهای شمالی آلودگی های زیست محیطی رودخانه ها را به حداقل می رساند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان، مشاور وزیر و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در مراسم افتتاحیه تصفیه خانه رشت با اشاره به اینکه هدایت فاضلاب های شهری به رودخانه ها در استانهای شمالی موجب شده است تا این استانها با مشکلات آلودگی زیست محیطی مواجه شوند، گفت: افتتاح این تصفیه خانه در رشت موجب خواهد شد تا مقدار زیادی از این آلودگی های زیست محیطی کاهش یابد.

ثمره هاشمی، با بیان اینکه این پروژه از جمله پروژه های مهر ماندگار کشور است که زودتر از موعد مقرر به بهره برداری رسیده است، افزود: با تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه شهرستانهای لاهیجان و انزلی در استان گیلان گامهای موثرتری در جهت حفظ محیط زیست استان برداشته خواهد شد .

وی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال در جهت حمایت از تولیدملی ، کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب تمام تلاش ها براین است که در احداث پروژه ها و طرح های داخلی از تاسیسات و تجهیزات داخلی استفاده کنیم.

مشاور وزیر نیرو ، کاهش هزینه های اجرایی ،شفاف سازی و افزایش یهره وری را از جمله شعارهای وزارت نیرو برای رسیدن سریع تر به اهدف چشم انداز اعلام و تاکید کرد : برون سازی و خصوصی سازی طرح ها برای  تحقق اصل 44 قانون اساسی ما را در جهت آباد سازی کشور یاری می کند./س
برچسب ها: فاضلاب ، منبع ، آلودگی ، رودخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.