سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

دستگیری 3271 متجاوز مرزی در آب های هرمزگان

فرمانده دریابانی هرمزگان از دستگیری 3 هزار و 271 متجاوز مرزی در آبهای این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران  بندرعباس ، محمد ایزدی در جمع اعضای ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز هرمزگان گفت :  پلیس دریابانی این استان طی سال 90 در حوزه مقابله با قاچاق سه هزار و 271 متجاوز مرزی در آبهای استان دستگیر شد که 99 درصد آنها با هدف جابه جایی قاچاق از مرزهای آبی کشور گذر کرده اند.

وی با اشاره به کشف  شش تن مواد مخدر طی سال گذشته در آبهای استان توسط پلیس دریابانی افزود: در این زمینه 235 نفر در رابطه با مواد مخدر در آبهای استان دستگیر شده است

ایزدی  گفت : سال گذشته 25 هزار و 100 قطعه انواع تجهیزات ماهواره ای در آبهای استان کشف شده که این رقم نسبت به سال گذشته  کاهش یافته است .

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره سال گذشته اقلامی همانند رسیور، سلاح و مهمات، اسباب بازی و ظروف و برخی از اقلام کاهش یافته  افزود : کشفیات چهار ماه نخست امسال در بخش مواد مخدر با کشفیات 12 ماه سال گذشته برابری می‌کند.

یزدانی خاطرنشان کرد: در حالی سال گذشته میزان کشفیات در بخش مشروب به  300 هزار قوطی رسید که در چهار ماه نخست امسال این رقم به 250 هزار قوطی رسیده است.

یزدانی ادامه داد: طی سال 90، 700 شناور متخلف در آبهای استان توقیف شده که این رقم در چهار ماه سال 91 برابر با 500 فروند است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روزانه بین 250 تا 270 تریلر وارد قشم می شود، اضافه کرد: این تعداد کامیون پس از تخلیه بار از سهمیه خود در قشم سوخت‌گیری و مجدداً در جزیره آن را به فروش می رسانند که این امر سبب تقویت قاچاق می شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.