سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه شهید بهشتی؛

در زمینه دشمن ستیزی باید تلاش بیشتری داشته باشیم

ما باید در زمینه دشمن ستیزی و روشن کردن چهره غرب تلاش بیشتری کنیم و باید تشکل های دانشجویی در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ تهرانچی، رئیس دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز در اولین نشست هماهنگی تشکل های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور که در دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد طی سخنرانی گفت: در سالی که گذشت اتحادیه اروپا بعد از سیصد سال از محاکمه علم و علما نقاب از چهره دشمن برگرفت، در زمینه دشمن ستیزی و روشن کردن چهره غرب باید تلاش بیشتری داشته باشیم.


 
در این گزارش آمده است، امروز دشمن به توان علمی دانشمندان کشورمان پی برده است و دانشگاه های ما امروز در خط مقدم جبهه قرار گرفته است. ما باید در زمینه دشمن ستیزی و روشن کردن چهره غرب تلاش بیشتری کنیم و باید تشکل های دانشجویی در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

بر اساس این گزارش دشمن تصمیم گرفته است دانشگاه شهید بهشتی نباشد اما به کوری چشم دشمنان ما هستیم و تلاش خود را همچنان ادامه می دهیم.

* برگزاری دومین نشست هماهنگی تشکل های دانشجویی در 9 دی

جلیل دارا، مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم و دبیر این همایش در ادامه طی سخنرانی گفت: در مجموعه فعالیت فرهنگی دانشگاه ها طیف های مختلفی حضور دارند. طیف های مختلفی با نگاه های متفاوت که از جمله این تشکل ها، تشکل های اسلامی هستند، چون شاخصه ی اصلی این تشکل ها ولایت مداری است.

براساس این گزارش در این همایش چهار کارگاه در زمینه های مختلف تاثیر گذاری تشکل های دانشجویی در دانشگاه ها شکل گرفته است.

براساس این گزارش نشست دوم تشکل های دانشجویی در تاریخ 9 دی با همین عنوان برگزار می شود./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.