سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

حضور وزیر بهداشت در مراسم آغاز طرح پزشک خانواده مازندران

قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حضور وزیر بهداشت در مراسم آغاز طرح پزشک خانواده در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، محمدمهدی ناصحی گفت : طرح پزشک خانواده عدالت را در مسیر سلامت در پیشانی خود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان مطلوب بودن شاخص‌های بهداشتی در کشور بیان داشت: نابسامانی در حوزه درمان زیاد است و این نابسامانی هزینه‌های زیادی را به مردم تحمیل می‌کند.

وی دیگر اشکال‌های نظام فعلی سلامت را سوق دادن هزینه‌های سلامت به سمت شرکت‌های تجهیزات بیمارستانی و دارویی عنوان کرد و گفت: با اجرای طرح پزشک خانواده بسیاری از نابسامانی‌های فعلی درمان ساماندهی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواستار همکاری همه جانبه مردم و مسئولان اجرایی در سطح جامعه برای اجرای درست طرح پزشک خانواده در کشور شد و بیان داشت: با اجرای این طرح نظام بیمه‌های کشور نیز اصلاح می‌شود.

ناصحی به اجرای ناقص طرح پزشک خانواده در روستاها اشاره کرد و گفت: طرح پزشک خانواده در روستاها به دلیل پیش‌بینی نکردن درمان در سطح دو و سه ناقص اجرا شد که در طرح فعلی پزشک خانواده این موضوع به طور کلی برطرف شد.

وی به اجرای دورنمای طرح پزشک خانواده در آینده اشاره و خاطرنشان کرد: با اجرای گام به گام و دقیق این طرح چندگانگی درمان برچیده و نظام الکترونیک سلامت در کشور راه‌اندازی می‌شود.

ناصحی در پایان از حضور وزیر بهداشت برای آغاز طرح پزشک خانواده در این استان در هفته آینده خبر داد./س

برچسب ها: مراست ، پزشک ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
فاطمه
۱۳:۱۱ ۲۸ تير ۱۳۹۱
سلام لطفا درباره حقوق ماماها توضیح دهید با تشکر