سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

پرداخت مقرری بیکاری به بیش از 2 هزار نفر بیمه شده بوشهری

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در حال حاضر 2 هزار و 120 نفر از بیمه شدگان استان مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالمجید رازه امروز ، اظهار داشت:‌ اداره کل تامین اجتماعی در راستای وظیفه خود تسهیل امور مربوط به بیمه را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره تلاش می‌کنیم خدمات تامین اجتماعی را در کمترین زمان به افراد زیرپوشش ارائه کنیم.

وی افزود: اولویت ما برای پرسنل، آموزش و مهارت بیمه‌ای به منظور خدمات رسانی بهتر به بیمه شدگان بوده و در همین راستا دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار شده و می‌شود.

رازه گفت: در همین ارتباط بیش از 320 هزار نفر ساعت آموزش مختلف به پرسنل صورت گرفته که نتیجه مثبتی نیز در خدمات بیمه‌ای داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تاکید کرد: بیمه‌شدگان باید به دستورالعمل‌های سازمان تامین اجتماعی در موضوعات مختلف توجه داشته باشند تا در زمان تمدید دفترچه با مشکلی مواجه نشوند و نمونه آن ثبت کد ملی در دفترچه‌های بیمه است که بیمه شدگان باید کد ملی خود را در دفترچه بیمه ثبت کنند.

رازه بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی این کار را با هدف تسهیل و تسریع در روند خدمات رسانی بیمه‌ای به افراد زیرپوشش انجام می‌دهد.

وی با تشریح خدمات مقرری بگیران در استان گفت: در حال حاضر 2 هزار و 120 نفر از بیمه شدگان استان مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که عمده این افراد در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای افزایش بهره‌وری در امور شورای اداری در شهرستان‌ها برگزار کردیم و این امر موجب شد تا بسیاری از مشکلات هم استانی‌ها در شهرستان‌ها حل شود.

رازه گفت: تشکیل این نشست‌ها در شهرستان‌ها موجب شد تا مشکلات تامین اجتماعی با کارفرمایان حل و فصل شود.

رازه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین امور ما در سال جاری توسعه بیمه زنان سرپرست خانوار زیرپوشش سازمان‌های حمایتی است و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم نیز صورت گرفته است.

وی گفت: تقسیط حق بیمه واحدهای ساختمانی، افتتاح دو شعبه اقماری در شهرستان بوشهر و دشتستان، پیگیری شکل گیری تشکیل کانون عالی بازنشستگی با همکاری 7 کانون بازنشستگی شهرستان‌های استان نیز امسال در دستور کار داریم./ج1

برچسب ها: بوشهر ، بیکاری ، سرپرست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.