سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات ضدآمريکايي احزاب پاکستان وارد سومين مرحله شد

احزاب مذهبي و سياسي پاکستان در ادامه تظاهرات ضد آمريکايي در سومين مرحله اين تظاهرات در شهر پيشاور مرکز ايالت خيبر پختونخواه پاکستان راهپيمايي و تحصن مي کنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم ، شوراي دفاع پاکستان در نخستين مرحله تظاهرات ضد آمريکايي از شهر لاهور تا اسلام آباد راهپيمايي و در مقابل پارلمان پاکستان تحصن کرد و در دومين مرحله دو روز پيش از شهر کويته بسوي منطقه مرزي چمن حرکت کرد و ديشب در مرز پاکستان با افغانستان در منطقه چمن تحصن کرد.
قرار است امروز در سومين مرحله شوراي دفاع پاکستان در منطقه حيات آباد شهر پيشاور  راهپيمايي برگزار و فردا بسوي مرز طورخم پاکستان با افغانستان حرکت کند.  
 تظاهرات کنندگان در راههاي منتهي به مرز پاکستان و افغانستان راهپيمايي مي کنند تا از تردد کاميون هاي ناتو جلوگيري و نفرت خود را در مورد سياست هاي آمريکا در منطقه و بازگشايي مسير تدارکاتي ناتو ابراز کنند.
کاميونهاي ناتو از  دو روز گذشته براي جلوگيري از حملات احتمالي تردد در مرزهاي طورخم و چمن را  متوقف کردند.  
 تردد کاميون هاي تدارکاتي ناتو از دو مسير مرزي پاکستان با افغانستان از طورخم در ايالت خيبر پختونخواه و چمن در بلوچستان پاکستان صورت مي گيرد. پاکستان پس از هشت ماه اين مسير را به تازگي بازگشايي کرده است. آمريکا و پاکستان در حال تهيه متن يادداشت تفاهم در اين زمينه هستند و در چند روز آينده آن را امضا خواهند کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.