سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

تشکیل ستاد استانی مرتلین رمضان در بوشهر

معاون صدا و سیمای مرکز بوشهر از تشکیل ستاد استانی مرتلین رمضان در بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علیرضا یزاف، صبح امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان با عنوان "قرآن در رمضان "در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) بوشهر اظهار داشت: برای اجرای این طرح از مرتلین برجسته استانی و همچنین از اساتید مفاهیم و تجوید استفاده می‌شود.

معاون صدا و سیمای مرکز بوشهر در ادامه افزود: طرح ب " قرآن در رمضان"با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی میان مردم و به خصوص جوانان جامعه از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و در قالب آن هر روز یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان و مرتلین استانی ختم می‌شود.

وی از جدول بندی 11 نفر از قرا هم استانی برای تلاوت خبر داد و خاطرنشان کرد: مراسم مذکور از اول ماه مبارک رمضان با قرائت قاریان ممتاز و بین المللی بوشهر با حضور عموم مردم قرآن دوست هر روز از ساعت 18 الی 19 در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار می‌شود.

علیرضا یزاف در ادامه افزود: تلاوت قاریان ستاد مرتلین رمضان، روزانه برای استفاده و بهره‌مندی هم استانی‌های گرامی از شبکه سیمای استانی و رادیو بوشهر بصورت زنده پخش می‌شود.

وی افزود: این طرح با نخستین روز ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف مردم و 11 نفر از مرتلین و قاریان برتر استان در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) بوشهر افتتاح می‌شود.

معاون صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: در پایان ماه رمضان نیز جوایز برندگان توسط ستاد استانی مرتلین رمضان با مشارکت شورای قرآنی و سپاه امام صادق (ع) استان، طی مراسمی در آخرین روز ماه مبارک رمضان اهداء می‌شود.

یزاف نشر و ترویج فرهنگ حیات‌بخش قرآن کریم در میان آحاد جامعه، ارائه شاخص و استاندارد در برگزاری مراسم، بهره گیری از فرصت فضای معنوی ماه مبارک رمضان و حرکت در جهت نهادینه سازی بینش‌ها و دستورالعمل‌های قرآنی را از جمله مهم‌ترین اهداف طرح نام برد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: این طرح از طریق نصب بنر، چاپ اطلاعیه،ارسال پیامک و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، اطلاع رسانی شده است.

شایان ذکر است که در ادامه این جلسه اعضا ستاد استانی مرتلین رمضان، با پیشکسوت قرآنی استاد حاج عبدالرضا عبدالله زاده دیدار کردند و وی مورد تفقد قرار دادند./ج1

برچسب ها: بوشهر ، رمضان ، صدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.