سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله معترضان مصري به کاروان خودروي کلينتون با کفش، بطري و گوجه فرنگي

معترضان خشمگين مصري در شهر اسکندريه به بطري و گوجه فرنگي به کاروان خودروي هيلاري کلينتون وزير خارجه آمريکا حمله کرده و آنها را با سيب زميني و بطري هدف قرار دادند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، همزمان با سفر هيلاري کلينتون وزير امور خارجه آمريکا به مصر و ديدار وي از شهر اسکندريه دومين شهر بزرگ مصر اين شهر شاهد برگزاري تظاهرات ضد آمريکايي بود.

روز گذشته شمار زيادي از معترضان مصري مقابل کنسولگري آمريکا در اسکندريه تجمع و دخالت واشنگتن در امور کشورشان را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان در اسکندريه با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعار و تجمع در برابر کنسولگري آمريکا در اين شهر  اعتراض خود را به سفر هيلاري کلينتون و هيات همراه به اين شهر اعلام کردند.

آنها همچنين هنگام حرکت کاروان خودروهاي حامل وزير امور خارجه آمريکا در خيابانهاي اين شهر به طرف آن گوجه فرنگي و بطري پرتاب کردند.

تظاهرات مشابهي شنبه شب مقابل هتل محل اقامت کلينتون در قاهره برگزار شده بود.

علي باردان يکي از تظاهرکنندگان گفت:ما مخالف ديدار مقامات آمريکايي از کشورمان هستيم و دليل آن اين است که آنها تلاش مي کنند به رئيس جمهور تازه منتخب ما فشار آورند و ما با هرگونه دخالت آنها در امور مصر مخالفيم.

کلينتون در سفر خود به اسکندريه از کنسولگري آمريکا در اين شهر که به تازگي بازگشايي شده ديدن کرد.
برچسب ها: کلینتون ، گوجه ، بطری ، کفش ، مصر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.