سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا و با حضور و سخنرانی مسؤولان ارشد فرهنگی برگزار می‌شود؛

مراسم رونمائی از 6 کتاب با موضوع مقابله با تروریسم و دفاع از صلح عادلانه

مراسم رونمائی از 6 کتاب با موضوع مقابله با تروریسم و دفاع از صلح عادلانه با حضور و سخنرانی مسؤولان ارشد فرهنگی برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛مراسم رونمائی از 6 کتاب با موضوع مقابله با تروریسم و دفاع از صلح عادلانه با حضور و سخنرانی مسؤولان ارشد فرهنگی از جمله دکتر محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و دکتر سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
دکتر داود عامری دبیر مجمع جهانی صلح اسلامی با اعلام این مطلب گفت: این مراسم ساعت 9:30 فردا دوشنبه 26 تیرماه در سازمان ایرانی مجامع بین المللی وزارت امور خارجه آغاز خواهد شد.
وی افزود:علاوه بر مسؤولان فرهنگی، جمعی از اساتید دانشگاه و نویسندگان و پژوهشگران به همراه خبرنگاران در این مراسم حاضر خواهند بود.
دبیر مجمع جهانی صلح اسلامی با اشاره به اینکه کتبی که رونمائی خواهند شد مجموعه مقالات تولید شده به مناسبت برگزاری کنفرانس بین‌المللی «ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه» با حضور 102 نفر از نخبگان جهان از 65 کشور است افزود: این کتاب‌ها شامل «مجموعه مقالات کنفرانس بین‏المللی ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه»، «صلح عادلانه؛ راهکار مقابله با تروریسم»، «تروریسم، فرهنگ و رسانه»، «تروریسم؛ مفهوم‌شناسی و مبانی نظری» و «تروریسم؛ آسیب‌شناسی، بازیگران و ساختارها» به زبان فارسی است. وی افزود: علاوه بر این، کتاب منتخب مقاله‌های این کنفرانس به زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است.
گفتنی است سازمان ایرانی مجامع بین المللی وزارت امور خارجه درمیدان تجریش- خیابان شهید باهنر- خیابان  شهید آقایی واقع شده است./ه    
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.