سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروري بر مهمترين اخبار "سياسي" روز يكشنبه

مهمترين عناوين اخبار سياسي باشگاه خبرنگاران كه در روز يكشنبه منتشر شده موضوعاتي چون: آمادگي ايران براي برگزاري نشست با معارضان سوريه ، معرفي مصاديق انتخاباتي مانع بصيرت‌افزايي در فضاي سياسي است و پيشنهاد عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام براي نحوه ورود به انتخابات يازدهم رياست‌جمهوري است.

مهمترین عناوین باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:

پيشنهاد عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام براي نحوه ورود به انتخابات يازدهم رياست‌جمهوري



عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام شخصيت‌محوري براي ورود به انتخابات را آفت جديد سياست‌ورزي در ايران دانست و گفت: لازم است در معرفي کانديداها به مردم و فعاليت‌هاي انتخاباتي به جاي شخص‌محوري به سمت برنامه‌محوري پيش برويم.

آمادگي ايران براي برگزاري نشست با معارضان سوريه




 وزير امور خارجه گفت: ایران آمادگی دارد که با معارضان سوریه نشستی داشته باشد و معارضان را به ایران دعوت کند و شرایط لازم را برای گفت‌وگوی بین معارضان و دولت سوریه فراهم و تسهیل کند.

رسایی: معرفي مصاديق انتخاباتي مانع بصيرت‌افزايي در فضاي سياسي است




 عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: تعيين مصداق براي انتخابات رياست جمهوري سال 92 موجب افزايش ابهامات بيشتر در جامعه مي‌شود و فضاي سياسي را غبار‌آلود مي‌کند، در نتيجه لازم است تمامي احزاب به بررسي شاخصه‌ها و معيارهاي انتخاب رئيس‌جمهور اصلح بپردازند.

متهم(ع.ب): در صورت اعدام هراسي از جاي خود در آخرت ندارم




متهم (ع.ب) در آخرين دفاعيات خود گفت: ‌قصد مظلوم‌ نمايي ندارم و حتي اگر هم اعدامم كنيد خيالم راحت است چون مي‌دانم در آخرت جاي خوبي نصيبم خواهد شد.

اعلام همبستگي رييس مجلس فلسطين با ايران در دستيابي به انرژي هسته‌اي




رئیس مجلس ملی فلسطین در پیامی از به رئیس مجلس شورای اسلامی از حمایت‌های کشورمان در احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین قدردانی و همبستگي ملت فلسطين را با دستیابی جمهوري اسلامي ايران به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای اعلام كرد.

تذکر نماينده دادستان به (ج.د)

 نماينده دادستان در دفاع از كيفرخواست متهم(ج.د) گفت: وي 8سال مدير مالي گروه آريا بوده و بايد جديت كاري به خرج داده و مسايل را با دقت رصد مي‌كرد.

هشدار به امارات درباره خط لوله انتقال نفت جدید

سخنگوي کميسيون امنيت ملي با اشاره به تلاش عربستان براي دور زدن تنگه هرمز گفت: براي ايجاد خط لوله انتقال نفت نيز بايد از تنگه هرمز و يا اطراف آن بگذرد.

ترور 8 ايراني بي گناه در 25 تيرماه

گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.