سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح؛

بستن تنگه هرمز تنها منوط به نظر رهبر معظم انقلاب است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بستن تنگه هرمز در موقع لزوم امری هوشمندانه وعاقلانه است که تمامی منافع ایران را در بردارد و لی ما هم اكنون تصمیمی برای اجرای این طرح نداریم و اجرای آن منوط به نظر رهبر معظم انقلاب است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانمشهد  سرلشگر فیروزآبادی در دومین روز از برگزاری هجدهمین همایش سالانه فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مسولان ذیربط آمریكا علت آوردن وسائل جمع آوری مین در منطقه خلیج فارس را نیز اطمینان دادن به اعراب منطقه برای باز نگهداشتن مسیر صادرات و كشتی ها در این مسیر دریایی عنوان می كنند.

وی افزود: آمریكا هم اكنون در ادامه سیاست های قبلی خود با این قبیل اقدام ها قصد دارد از كشورهای عربی نفت خیز منطقه باج بگیرد و حضورش در منطقه تنها تامین منافع سرمایه داری خود وصهیونیست هاست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خرید اسلحه اعراب از آمریکا ادامه داد: آنها زمانی جبهه اسراییل و اشغالگران را در منطقه ایجاد كردند تا اعراب منطقه نگران شده و برای تامین امنیت خود از آمریكا اسلحه خریداری كنند.

وی خاطر نشان كرد: در مقطع زمانی دیگر، استكبار و آمریكا صدام را برای جنگ با عرب ها تحریك كرد تا نفت تولیدی این كشورها را به عنوان باج خواهی از آنها بگیرد.

فیروز آبادی گفت: آمریكا در مرحله بعدی با بهانه قرار دادن موشك های ایران، به كشورهای عربی منطقه عنوان كرد كه ما موشك ضد موشك در اختیار شما قرار می دهیم./س

برچسب ها: تنگه هرمز ، رهبر ، منافع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.