سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تولید قطعات هواپیما در اردبیل

کارخانه سوت ماشین اردبیل تولید‌کننده دستگاه‌های تولید لبنیات و مواد غذایی در فاز جدید کاری خود قطعات هواپیما تولید می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  مدیر فروش کارخانه افزود: خط تولید قطعات هواپیما بعد از مطالعات هفت ساله با تامین اعتبار و تجهیزات مورد نیاز اواخر امسال راه‌اندازی می‌شود که امیدواریم بتوانیم قطعات مورد نیاز هواپیماهای تک سرنشین و دو سرنشین را تولید کنیم.

رضا غریب‌زاده گفت: این عملیات به شکل مونتاژ است و ما با حمایت مجموعه‌های دیگر صنعتی و بانک‌های عامل قادر هستیم تولیدات خود را در این زمینه انجام دهیم.

وی با اشاره به فعالیت کارخانه سوت ماشین و تولیدات آن افزود: ما تولیدات این کارخانه را که مربوط به تولید ماشین آلات مواد لبنی و غذایی است به بیش از 10 کشور صادر می‌کنیم که کشورهای خریدار محصولات ما ونزوئلا، اکوادور، کوبا، بولیوی، موریتانی، زامبیا، نیجریه، عراق، آذربایجان و ارمنستان هستند.

غریب‌زاده با بیان اینکه دراین مجموعه تولیدی 100 نفر در داخل کشور و 50 نفر خارج از کشور مشغول فعالیت هستند، گفت: ما یکی از سازندگان ماشین‌آلات تولیدی استان هستیم که شعبه‌ای از فعالیت ما در ونزوئلا مستقر شده و به صورت مونتاژ در این کشور به تولید محصولات مشغول هستیم.

مدیر فروش کارخانه سوت ماشین در ادامه افزود: امسال 300 تن تولید محصول با 2.5 میلیون دلار ارزش صادرات در دست اقدام است و ما تنها مواد اولیه و متریال وارد می‌کنیم و مطابق با استانداردهای CE اروپا و بر اساس یک برند مشهور سوئیسی مشغول تولید و فعالیت هستیم./س  

برچسب ها: اردبیل ، تولید ، قطعات ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.