سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پانزدهمين جلسه دادگاه فساد مالي/8

آخرين دفاعيات وكيل متهم(م.س): قبول دارم موكلم مقدمات جرم را فراهم كرده است/اتهامات وارده اصالت ندارد

وکيل مدافع (م.س) گفت: اتهامات وارد شده به موکلم را قبول ندارم ولي قبول مي کنم که موکلم مقدمات جرم را انجام داده ولي اتهامات وارده اصالت ندارد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، وکيل مدافع (م.س) در آخرين دفاعيات خود با اشاره به اينکه نماينده دادستان نبايد به استناد به اظهارات متهم (ع.ر) اتهام شايعه را به موکل بنده وارد کند اظهار داشت: شايعه در قانون و فقه ما هيچ جايگاهي ندارد که کسي بخواهد آن را مستند قرار دهد و در برخي از امور شرايط خاص خود را دارد.

وکيل ادامه داد: بنده اظهارات متهمان ديگر را که اتهامات خود را به گردن موکل من انداخته اند قبول ندارم و اظهارات (ج.الف) در کيفرخواست نقل مجلس است.

وکيل (م.س) با اشاره به اظهارات متهم مه آفريد امير خسروي و (الف.ش) عليه موکل خود افزود: متهم (ج.الف) در بيان مسئله تنزيل ها و ال سي ها بيان کرد که موکل من بيشترين فعاليت ها را داشته و حتي در زمينه پيش فاکتور و گشايش ها فعاليت مي کرده است که تماما دروغ محض است .

وکيل خطاب به قاضي سراج گفت:  تقاضا دارم توجه دقيقي به وضعيت موکلم داشته باشيد چرا که از لحاظ شرايط شغلي، اقتصادي وضعيت نامناسبي دارد.

وي تصريح کرد: تمامي اتهامات وارد شده به موکل خود را نمي پذيرم چون اصالت ندارد و فقط قبول مي کنم که مقدمات جرم را انجام داده است .

اين وکيل در پايان خاطر نشان کرد: موکل بنده 6 يا 7 ماه در زندان به سر مي برد و خانواده اش از لحاظ مالي توانايي ندارند که به ملاقات وي بيايند./پ3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.