سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پانزدهمين جلسه دادگاه فساد مالي/7

آخرين دفاعيات متهم (م.س): محكوميت من دور از انصاف است/ به اندازه پنج نفر کار مي کردم

متهم (م.س) در دفاعيات خود گفت: به عنوان کارمند نمونه در شرکت گروه ملي آريا به اندازه پنج نفر كار مي كردم و محكوم شدنم دور از انصاف است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، متهم (م.س) در آخرين دفاعيات خود با اشاره به تقاضاي وام از شرکت گروه ملي اظهار داشت: من در يک آپارتمان 70 متري و با مادر مريض خود زندگي مي کرديم و  تقاضاي وام دادم براي اينکه بتوانم زندگي راحت تري را براي خانواده ام فراهم کنم و زماني که به بنده گفتند وامم حاضر شده انتظار داشتيد که آن را رد کنم؟

وي ادامه داد: پيش فاکتورها براي شرکت گروه ملي نبود و به ما مي گفتند که براي بازرگاني است و تمامي پيش فاکتورها توسط خود آنها انجام مي شد و ماهيچ نقش و دخالتي نداشتيم.

اين متهم با بيان اينکه هيچ گونه اطلاعي از جريانات نداشته است تصريح کرد: هيچ گاه (الف.ش) و (ج.الف) با بنده ارتباطي نداشتند و مستقيما با خود بانک در تماس بودند.

متهم در مورد برخي  شايعات گفت: بايد بگويم که حد و اندازه من اصلا در سطح مديريت نبود واگر واقعا شايعه اي صورت گرفته بود بايد به من مي گفتند که دارم چه کارهايي را انجام مي دهم؟

وي ادامه داد: بنده به تمامي افراد گزارش کار خود را تحويل مي دادم و اصلا چيزي نبود که بخواهم آن را پنهان کنم و پيش فاکتورهايي که از تهران و اهواز مي رسيد بنده تنها مسئول بودم که آنها را به بانک ببرم و در بانک اصلا تايپيست و فکس نبود و براي انجام اين کارها بايد به شرکت گروه ملي مراجعه مي کرديم.

اين متهم تصريح کرد: اگر رئيس بانک مدارک را نگهداري نکرده گناه بنده چيست؟

وي در پاسخ به اين سوال که چطور مي شود گشايش ال سي ها به سرعت انجام شود افزود: حمل ال سي ها 45 روز طول مي کشيد و اين طور نبود که سريعا به دست ما برسد و مي دانيد كه فولاد خوزستان يک شرکت دولتي بود و اصلا نمي توانست اين کارها را انجام دهد.

متهم(م.س) در رابطه با سياهه تجاري افزود: سياهه تجاري را به بنده نمي دادند و هولدينگ تهران خودش مستقيما آنها را تحويل ما مي داد .

وي در پايان افزود: بنده زماني متوجه شدم که ال سي ها صوري  است که زمان بازجويي ام بود و قبل از آن هم نمي توانستم حدس بزنم چرا که هيچ کالايي در اختيار ما نبود گشايش ها را خودشان با بانک هماهنگ مي کردند و تمامي کارها در امور مالي نيز بعد از تنزيل توسط خود آنها صورت مي گرفت./پ3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.