سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تجلیل بسیجیان قم از مقام رفیع ایثار و شهادت

بسیجیان پایگاه شهید بهشتی قم با حضور در منزل عباس کلیایی، آزاده و جانباز سرافراز میهن اسلامی، از مقام رفیع ایثار و شهادت تجلیل کردند.

به گزارش گروه استان  هاي باشگاه خبرنگاران ، بسیجیان پایگاه دو شهید بهشتی در قالب اعضاء شورا و حلقه معرفتی پیشکسوتان با حضور در منزل عباس کلیایی از آزادگان و جانبازان سرافراز، در فضایی معنوی و آکنده از عطر ایثار و شهادت، با آرمان‌های امام(ره) و شهدای زنده دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان کردند.

در این دیدار برادر شهید محمد کلیایی ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان با ذکر خاطره‌ای به بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام و عشق و ارادت آنان به حضرت امام(ره) و نیز نحوه شهادت برادر شهید خود در عملیات باز پس‌گیری فاو پرداخت.

عباس کلیایی در ادامه با تاکید بر بیانات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در مورد شجره طیبه بسیج گفت: بسیجیان امروزه باید بصیرت داشته و پیرو مقام عظمای ولایت باشند تا ضمن حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس که در سایه مجاهدت رزمندگان اسلام و خون شهدا به ‌دست آمده است، در رساندن پیام انقلاب و سرافرازی آن در جهان موفق باشند.

در این دیدار مهدی صادقی مربی حلقه پیشکسوتان پایگاه شهید بهشتی به نمایندگی از بسیجیان با اهدای لوح سپاس، قرآن مجید و هدیه ویژه به خانواده عباس کلیایی از ایثارگری‌های وی تقدیر کرد./ج1

برچسب ها: قم ، بسیج ، شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.