سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب راه مقابله با تحریم‌ها است

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب راه مقابله با تحریم‌ها و فشارهای خارجی دانست.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، روح الله رمضانی در حاشیه بازدید جمعی از جوانان استان قم از روند اجرایی پروژه متروی قم اظهار کرد: در دنیای امروز که جوانان به شدت مورد هجمه و تهدید بیگانگان هستند، باید بیش از پیش نسل نوجوان و جوان را با دستاوردهای انقلاب آشنا کرد.

وی با اشاره به بازدید جوانان قم از پروژه بزرگ متروی قم یادآور شد: جمعی از دبیران تشکل‌های جوان و نخبگان جوان قم از پروژه متروی قم بازدید کردند تا در جریان مراحل اجرایی این طرح بزرگ در مرکز علمی و دینی جهان اسلام قرار بگیرند.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، بیان داشت: در ادامه برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته جوان تعدادی از دبیران تشکل‌ها و جوانان استان از عملیات اجرایی پروژه متروی قم بازدید کردند.

رمضانی اضافه کرد: این معاونت در نظر دارد به منظور آگاهی جوانان استان از دستاوردهای نظام طی 33 سال گذشته برنامه‌های اردویی به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی افتتاح شده و در دست اجرای دستگاه‌های اجرایی را برگزار کند.

وی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی از دستاوردهای انقلاب یکی از بهترین راه‌های آشنایی جوانان با موفقیت‌های کسب شده با تحریم‌ها و فشارهای خارجی را برگزاری برنامه‌های بازدید از پروژه‌های عمرانی و مراکز صنعتی دانست.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: این معاونت که ماموریت اجرای اهداف و برنامه‌های حوزه جوانان استان را بر عهده دارد، به تشکل فرهیختگان جوان ماموریت داده که اقدامات اجرایی برگزاری برنامه‌های بازدید از دستاوردهای انقلاب را برنامه ریزی کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جوانان بسیار مستعد و توانمندی در بخش‌های مختلف علمی، پژوهشی، هنری، فرهنگی، ورزشی و چندین تخصص دیگر در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در قالب تشکل‌ها و سمن‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

عملیات اجرایی متروی قم از چند ماه گذشته آغاز شده و دارای 14 ایستگاه است که پیش بینی می‌شود در صورت تامین اعتبار 10 هزار میلیارد ریالی، این پروژه تا پنج سال آینده به بهره برداری برسد، ضمن اینکه در حال حاضر با راندمان کاری روزانه سه متر حفاری از میدان بقیه الله بیش از540 متر تونل آماده شده است./ج1

برچسب ها: قم ، تحریم ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.