سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساعت 16 امروز اعلام می شود؛

اسامی معرفی شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته پودمانی

فهرست اسامی معرفی شدگان نهایی رشته های متمرکز و معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز آزمون کارشناسی ناپیوسته پودمانی مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز ساعت 16 اعلام می شود.

دکتر حسین توکلی  مشاوره عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران افزود: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ناپیوسته پودمانی سال 91 در گروه های آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت وخدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در صبح روز جمعه بیست و نهم اردیبهشت ماه در 31 شهرستان کشور برگزار شد.
 
درجلسه این آزمون جمعا 90 هزار و 532 نفر در جلسه آزمون حاضر بودند که از این تعداد 65 هزار و 797 نفر در ردیف پذیرفته شدگان نهایی رشته های متمرکز قرار گرفتند به عبارت دیگر 68/72 درصد حاضرین در جلسه در رشته های متمرکز پذیرفته شده اند.
 
وی گفت: فهرست اسامی تعداد 65 هزار و 797 نفر پذیرفته شدگان  نهایی رشته های متمرکز آزمون کارشناسی ناپیوسته پودمانی سال 91 که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است و فهرست اسامی تعداد 288 نفر از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز این آزمون از ساعت 16 امروز یک شنبه بیست و پنجم تیر ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود.
توکلی تصریح کرد: کلیه ی پذیرفته شدگان نهایی رشته های متمرکز باید با توجه به برنامه زمانی اعلام شده که در اطلاعیه ای که به همراه فهرست اسامی آنها بر روی سایت قرار دارند از بیست و هفتم تا سی ام شهریور ماه با در دست داشتن مدارک مشخص شده در اطلاعیه برای ثبت نام در رشته ی محل قبول خود اقدام کنند.
 
بدیهی است عدم ثبت نام در تاریخ مقرر شده به منزله انصراف پذیرفته شده از رشته قبولی تلقی شده و قبولی وی کن لم یکن می باشد.
وی خاطر نشان کرد: کلیه معرفی شدگان رشته های نیمه متمرکز باید براساس برنامه زمانی مندرج اطلاعیه و ضوابط مربوط به رشته های نیمه متمرکز در تاریخ 2 تا 4 مرداد با در دست داشتن مدارک لازم به مرکز آموزش ذیربط برای شرکت درمراحل گزینش اقدام خواهد کرد./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.