سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ايران محور گفتگوهاي کلينتون با مقامات صهيونيست

منابع ديپلماتيک بين المللي اعلام کردند فعاليت هسته اي ايران مهم ترين محور گفتگوهاي امروز بين هيلاري کلينتون وزير امور خارجه آمريکا و مقامات رژيم صهيونيستي است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم پست، هيلاري کلينتون وزير امور خارجه آمريکا که اواخر امروز (يکشنبه) به وقت محلي وارد سرزمين هاي اشغالي خواهد شد قرار است فردا با رهبران اسرائيل ديدار و گفتگو کند.

وي قرار است درباره موضوعات مهم خاورميانه از قبيل فعاليت هسته اي ايران، ناآرامي هاي سوريه، روي کار آمدن دولت اسلامگرايان در مصر و همچنين روند متوقف شده صلح خاورميانه با رهبران اسرائيل مذاکره کند.

کلينتون در اين سفر با نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي، ليبرمن وزير امور خارجه اين رژيم، ايهود باراک وزير دفاع و شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي ديدار و گفتگو خواهد کرد.

برخي از منابع و تحليلگران سياسي اعلام کرده اند که سفر کلينتون به سرزمين هاي اشغالي پس از يک سال نمي تواند با مبارزات انتخاباتي رياست جمهوري آمريکا بي ربط باشد.

کلينتون در حالي به اسرائيل سفر مي کند و در روز دوشنبه با رهبران صهيونيست ديدار خواهد کرد که ميت رامني نامزد جمهوريخواه سناي آمريکا در انتخابات رياست جمهوري آمريکا قرار است فردا (دوشنبه) به اسرائيل سفر کند و در چند کنفرانس و سخنراني شرکت کند.

همين گزارش حاکي است سفر هيلاري کلينتون به اسرائيل در حالي انجام مي شود که اسرائيل خواستار استفاده از گزينه نظامي براي متوقف کردن فعاليت هسته اي ايران است.
برچسب ها: ایران ، کلینتون ، سفر ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.