سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

شرکت تیم كرمانشاه در مسابقات لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران

رییس هیات وزنه برداری استان كرمانشاه گفت: در صورت موافقت نهایی شركت بنادر و كشتیرانی برای حمایت مالی از تیم وزنه برداری كرمانشاه، این تیم در مسابقات امسال لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران شركت خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

'محمد خزایی' گفت: حضور یا عدم حضور در این مسابقات بستگی به جذب اسپانسر دارد كه با رایزنی های صورت گرفته از سوی استاندار كرمانشاه، قرار است شركت بنادر و كشتیرانی حامی مالی این تیم باشد.

وی افزود: در صورت شركت در مسابقات لیگ، با نفرات بومی در هر هشت وزن رقابت ها حضور پیدا خواهیم كرد و مطمئن هستیم اگر شانس یارمان باشد و دیگر تیم های مدعی و پرهزینه نیز با نفرات بومی در این مسابقات حاضر شوند بتوانیم جز دو تیم اول این رقبت ها باشیم.

رییس هیات وزنه برداری استان با بیان اینكه برای حضور موفق در این مسابقات باید رقمی حدود دو میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی حامی مالی به تیم تزریق شود، یادآور شد: در سالیان گذشته كرمانشاه همواره جز مدعیان این رشته بوده و امیدواریم امسال علاوه بر شركت در مسابقات به نتایج خوب و قابل قبولی نیز دست پیدا كنیم.

مرحله اول دور جدید مسابقات لیگ وزنه برداری باشگاههای ایران، قرار است روزهای 27 و28 تیرماه جاری به میزبانی نیروی هوایی در همدان برگزار شود./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.