سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

ارائه مقالات عضو هيات علمي واحد ملكان به همايش ها و مجلات دانشگاهي

عضو هيات علمي واحد ملكان 2 كتاب منتشر و 7 مقاله به همايش ها و مجلات دانشگاهي ارائه كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، فيروز احدي عضو هيات علمي دانشگاه ازاد اسلامي واحد ملكان با همكاري اسفنديار يعقوبي عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد مياندوآب طي سال گذشته 2 عنوان كتاب هركدام در 2000 نسخه و توسط انتشارات فرسار شهرستان اروميه و در موضوعات مختلف تاليف و منتشر كرد.

يكي از اين كتاب ها اصول سرپرستي نام دارد كه در 3 فصل تحت عناوين: رهبري و جايگاه آن در سيستم – سرپرستي و ساختار سازماني و نيز مديريت و اهداف سازماني تاليف شده است.

همچنين كتاب بعدي مباني جامعه شناسي تعليم و تربيت نام دارد كه سال گذشته در 5 فضل به رشته تحرير آمد.

اصول و مباني آموزش و پرورش – اصول و فلسفه آموزش و پرورش – جامعه شناسي آموزش و پرورش و روشهاي پژوهشي در جامعه شناسي از جمله سرفصل هاي اين كتاب به شمار مي رود.

استاد احدي همچنين تاكنو ن 5 مقاله علمي به همايش هاي منطقه اي: مباحث نوين در حسابداري و مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد مياندآب و نيز جهاني شدن و توسعه پايدار واحدهاي مياندوآب و ملكان بصورت سخنراني و پوستر ارائه داده است.

3 مقاله تحت عناوين: رشد اقتصادي و توزيع درآمد از نظر اسلام و جايگاه مديريت اسلامي از نظر ارزشها و تاثير آن بر سازمانها – جهاني شدن و تاثير آن بر عوامل اقتصادي ، سياسي و فرهنگي – اسلام، جهاني شدن و پيامدهاي فرهنگي آن و آثار جهاني شدن بر اقتصاد و سياست جمهوري اسلامي ايران به صورت پوستر و همچنين مقالات دانش مديريت از منظر جامعه شناسي و تحول مديريتي سازمانها از نظر جامعه شناسي بصورت سخنراني در اين همايش ها توسط استاد احدي ارائه شده است.

همچنين تاكنون 2 مقاله از فيروز احدي عضور هيات علمي واحد ملكان در فصلنامه هاي تخصصي دانشگاهي پذيرش و چاپ شده است. مقاله نقش مقاومت در برابر كليشه هاي جنسيتي در گرايش زنان به مد از نظر علمي در فصلنامه جامعه شناسي واحد آشتيان و همچنين مقاله مطالعه و بررسي تاثير پايگاه اقتصادي خانواده بر تفاوت نگرش 2 نسل مادران و دختران نسبت به ارزشهاي اجتماعي در فصلنامه تخصصي علوم اجتماعي واحد اراك منشر شده است.

استاد احدي 2 طرح پژوهشي نيز به واحدهاي دانشگاهي ملكان و مياندواّب طي سالهاي 90 و 91 ارائه داده كه طرح پژوهشي با موضوع مطالعه و بررسي تاثير استفاده از رسانه هاي گروهي در مشاركت سياسي دانشجويان ( مطالعه موردي دانشجويان در شهر مياندوآب در سال 91 ) پذيرفته شده و مقاله ديگر استاد تحت عنوان مطالعه و بررسي تاثير دانشگاه بر ميزان دينداري دانشجويان ( مطالعه موردي دانشجويان در شهر ملكان ) در واحد ملكان در دست بررسي مي باشد.

گفتني است: فيروز احدي داراي مدرك كارشناسي ارشد علوم سياسي از دانشگاه علوم و تحقيقات تهران بوده و در گروه علوم انساني و به صورت هيات علمي تمام وقت با دانشگاه آزاد اسلامي واحد ملكان همكاري دارند./س

برچسب ها: ارائه ، مقالات ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.