سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

طرح توسعه كشاورزی، نهضتی ملی در راستای تحقق مطالبات رهبری است

دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد كشاورزی،طرح توسعه كشاورزی را نهضتی ملی در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری دانست و گفت: این طرح به قدری حائز اهمیت است كه رییس ستاد اجرایی را استاندار و دبیری آن را رییس سازمان جهاد كشاورزی استان عهده دار است.

سعید هیبتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: نامگذاری امسال توسط مقام عظمای ولایت بر اساس ضرورت ها،شرایط و اقتضائات صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به هجمه های دشمنان در عرصه های اقتصادی در كنار جنگ نرم، تحقق شعار تولید ملی، حمایت از سرمایه و كار ایرانی یك ضرورت ملی است كه توسط تمامی مسوولان كشوری، استانی و شهرستانی با جدیت پیگیری می شود.

هیبتی، تفویض اختیار به فرمانداران و مدیران شهرستان را در راستای تسریع روند تحقق این نهضت ملی عنوان و خاطر نشان كرد: این حركت و نهضت ملی در جهاد كشاورزی نیازمند حمایت هایی از سوی تمامی مسوولان امر اعم از استانداران و فرمانداران است تا با افزایش و ارتقای كمی و كیفی تولید و اشتغالزایی نهفته در این طرح، رونق اقتصادی جامعه را در كنار تامین امنیت غذایی كشور تضمین كرد.

وی حضور مدیران كل بخش های مختلف كشاورزی را در شهرستان دماوند و عنایت فرماندار دماوند به این حوزه را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری كرد: با اتخاذ تصمیمات درست و مصوبات مناسب بتوان برای كشاورزان به عنوان زحمتكش ترین و خدوم ترین اقشار جامعه تسهیلاتی را فراهم كرد.

معاون دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد كشاورزی، خاطر نشان كرد: این جلسه پیرو بازدید یكماه گذشته مشاور وزیر كشاورزی، 'علیرضا سائلی' و رییس سازمان جهاد كشاورزی استان تهران از پروژه های كشاورزی شهرستان برای بررسی و رفع مشكلات شهرستان برگزار شده است.

هیبتی، دستیابی به آرمان های مد نظر در تمامی زمینه ها را مستلزم برنامه ریزی كوتاه مدت، میان و بلند مدت اصولی و مدبرانه دانست اظهار داشت: خوشبختانه تصمیمات مناسبی در بخش آب و خاك، ترویج، تولیدات گیاهی و دامی اتخاذ و اعتباراتی برای تحقق اهداف و تصمیمات در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ كاربری كشاورزی در شهرستان با توجه به ارزش قیمت اراضی منطقه و نزدیك بودن به پایتخت، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر كاربری را نیازمند عزم ملی تمامی دستگاه ها دانست./س


برچسب ها: کشاورزی ، مطالبات ، رهبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.