سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

تیراندازان سیستان و بلوچستان در مسابقات لیگ دسته اول كشور خوش درخشیدند

رییس هیات تیراندازی سیستان و بلوچستان گفت: تیم تیراندازی استان در شروع مرحله نخست مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاههای كشور با كسب پنج امتیاز لازم خوش درخشید

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، ضا هراتی' افزود: مرحله نخست مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی كشور ویژه آقایان با حضور ورزشكاران هشت استان پنجشنبه هفته گذشته در سرسرای 'شهید خداكرم' زاهدان آغاز شد.

وی بیان كرد: ورزشكاران استان های سیستان و بلوچستان، فارس، اردبیل، قزوین، خوزستان، البرز، قم و تهران در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

وی اظهار داشت: تیم های شركت كننده در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاههای كشور در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه با حریفان خود روبرو شدند.

وی گفت: 'حسین هراتی، مهدی جعفری پویا و علیرضا خموشی' در رشته تفنگ بادی و 'علی گلوی، مهدی رجبیان و حمید صاحبكار' در رشته تپانچه اعضای تیم سیستان و بلوچستان را در این دوره از رقابت ها تشكیل داده بودند.

هراتی افزود: تیم سیستان و بلوچستان در چهار دیدار هفته نخست این دوره از مسابقات كه طی دو روز گذشته در زاهدان برگزار شد، با كسب سه هزار و 371 امتیاز در مقابل سه هزار و 303 امتیاز تیم دانشگاه علوم انتظامی تهران به برتری دست یافت.

وی بیان كرد: در بخش انفرادی مرحله نخست مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاههای كشور 'مهدی جعفری پویا' در تفنگ بادی و 'علی گلوی' در تپانچه از سیستان و بلوچستان، حریفان خود را شكست دادند و رتبه نخست را كسب كردند.

وی افزود: مقام سوم رشته تفنگ بادی بخش انفرادی این دوره از رقابت ها نیز به 'علیرضا خموشی' تیرانداز سیستان و بلوچستان اختصاص یافت.

ییس هیات تیراندازی سیستان و بلوچستان گفت: تیم تیراندازی استان با كسب امتیاز برتر و سه رتبه در بخش انفرادی به یكی از مدعیان مرحله نخست مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاههای كشور تبدیل شد.

هراتی یادآور شد: مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاههای كشور با حضور هشت تیم برگزار می شود و در پایان دو تیم به لیگ برتر راه می یابند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.