سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرام شكيبا:

برنامه سازان تعريف درستي از طنز ندارند

برنامه سازان با نداشتن تعريف درستي از طنز،بهانه خط قرمزها را مي گيرند.

شهرام شكيبا طنزپرداز كشورمان با اشاره به موضوع طنز در رسانه راديو در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: اجرا طنز و موانع آن در رسانه راديو مشخص است و متاسفانه دوستان برنامه ساز ما در راديو تعريف درستي از طنز ندارند.

وي افزود: برنامه سازان ما هميشه با بيان جمله خطوط قرمز مي خواهند بگويند كه امكان ساخت برنامه هايي با رويكرد طنز دشوار است.

شكيبا تصريح كرد: معتقدم آن ها خط قرمزها را نمي شناسند و از ميزان محدوديت ها بي‌خبرند.

وي اظهار داشت: من خطوط قرمز را به معناي مانع شدن براي ساخت برنامه طنز راديويي نمي بينم و كساني كه آن را مانع مي‌بينند نمي دانند با چه زباني بايد طنز را بيان كنند.

شكيبا با اشاره به جدي گرفتن بحث ساختار طنز ابراز داشت: بحث ما بر سر ساختار و فرم طنز است كه خيلي جدي گرفته نمي شود و برنامه سازي ها همان فرم گذشته خود را طي مي‌كند.

وي با بيان اين مطلب كه نيازمند تحول هستيم، اظهار داشت: اگر در زمينه ساخت برنامه هاي طنز راديويي، دچار تحول نشويم ديگر مردم جذب ما نمي شوند.

شكيبا با اشاره به سومين هم انديشي طنز راديويي گفت: در سومين هم انديشي طنز راديويي همكاران ما به ادبيات كودك پرداخته اند.

وي ادامه داد: متاسفانه برنامه هاي شاد براي كودكان بسيار بوده ولي اين رسانه فاقد برنامه هاي كودكانه شده و ما از جوهر احساس طنز كه انتقاد است بي بهره ايم./ي2

برچسب ها: شهرا شکیبا ، ظنز ، رادیو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.