سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

سیل راه مواصلاتی ‌6 روستای آذربایجان‌غربی را مسدود کرد

فرماندار چالدران گفت: راه مواصلاتی شش روستا با مرکز چالدران به دلیل جاری‌شدن سیلاب مسدود شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه احمدرضا قلی‌پور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران چالدران اظهار داشت: جاری‌شدن سیلاب باعث آبگرفتگی 40 واحد مسکونی و مسدودشدن راه مواصلاتی شش روستا با مرکز شهرستان شده است.

وی افزود: شورای مدیریت بحران و دستگاه قضایی باید در راستای انجام به موقع و سریع امور پیشگیرانه تعامل و همکاری داشته باشند.

فرماندار چالدران بر آمادگی کامل برای مقابله با بحران‌های طبیعی تاکید و اضافه کرد: مجموعه شورای هماهنگی مدیریت بحران باید از هرگونه مسامحه‌کاری در امور بحرانی پرهیز کند.

قلی‌پور با بیان اینکه مسامحه‌کاری و عدم اعمال تدابیر مناسب در مواقع بحرانی باعث به خطر افتادن جان و مال مردم شهر می‌شود، تصریح کرد: حفظ جان و مال مردم شهرستان در اولویت همه امور قرار دارد.

وی در ادامه از ضعف عملکرد اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در سیلاب روز گذشته کوی ولیعصر این شهر انتقاد و بر همکاری و تعامل تنگاتنگ شورای مدیریت بحران و دستگاه قضایی تاکید کرد.

فرماندار چالدران همچنین به سیلاب روز گذشته در کوی ولیعصر شهر سیه‌چشمه اشاره کرد و گفت: مسئولان مربوطه باید در مواقع ضروری با جدیت و با در نظر گرفتن اولویت‌ها به صورت ضربتی وارد عمل شوند.

به گفته رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران چالدران میزان خسارات وارده توسط کارشناسان جهاد کشاورزی در دست بررسی است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.